Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، از عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی مردم در استان انتقاد کردو گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان بسیار پایین آمده و این بسیار نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه شهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره نارنجی است، گفت: فرمانداران این شهرستان‌ها باید به موارد مهمی توجه کنند.

حقیقی تاکید کرد: تجمعات و دروهمی های مردم در این سه شهرستان در روز طبیعت ممنوع است و فرمانداران مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی افزود: برای میدانی کردن این برنامه، فرمانداران سه شهر با تشکیل جلسه امنیتی و خدماتی تمهیدات لازم برای روز طبیعت را به دقت بررسی کنند و در این روز فرمانداران سه شهر با استقرار کمیته امنیتی و خدماتی، کنترل و نظارت لازم را انجام داده و همچنین قرارگاه مرکزی ستاد در همین روز به ریاست معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی در استانداری تشکیل و موضوع را رصد می‌کند.

استاندار زنجان ابراز داشت: میزان تست پی سی آر کرونا در استان به ۹.۲ درصد رسیده و به ازای هر یک هزار نفر جمعیت، بالای ۱۹۰ نفر تست انجام گرفته و به ازای یک نفر ۱۲ نفر رهگیری شده است.

حقیقی گفت: همه اصناف استان به ویژه در شهرهای دارای وضعیت نارنجی موظفند پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن واحد مربوطه پلمب می‌شود.

وی ابراز داشت: ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره ممنوع است که در صورت تخطی جریمه می‌شوند.

استاندار زنجان گفت: با توجه به رنگ نارنجی کرونایی سه شهر استان ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از ازنجان، ابهر و خرمدره به سایر شهرهای استان ممنوع است و برای انجام بهتر این کار نیروی انتظامی، سپاه و هلال احمر نیز در این امر مشارکت کنند.

کد خبر 5178889

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی ویروس کرونا استانداری زنجان ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان کرمانشاه آمار کرونا بوشهر روز طبیعت تردد وسایل نقلیه گرگان سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها خرم آباد کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد