Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فریور روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: در آخرین رنگ بندی اعلام شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا ، دو شهرستان آبی استان سمنان به زرد تغییر وضعیت دادند و هم اکنون هفت شهرستان این استان در وضعیت زرد و فقط میامی در وضعیت آبی قرار داد.

وی افزود: روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا سرعت گرفته به گونه ای که در ۴۸ ساعت گذشته ۲۸ نفر با تشخیص قطعی کرونا در بیمارستان بستری شدند و ۱۴۴ نفر نیز با وضعیت بیمار سرپایی به قرنطینه خانگی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این بیشترین آمار کشف موارد ابتلا به کرونا در یک ماه اخیر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بود.

فریور گفت : هم اکنون ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند که بیشترین آمار بستری در بیمارستان در روزهای اخیر است. 

سخنگو و دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، از شهروندان خواست با دقت بیشتری توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا را رعایت کنند و از دورهمی و تجمع در تعطیلات پیش رو پرهیز کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر دیروز گفت: تاکنون یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار سلامت ایرنا، سیما سادات لاری روز چهارشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در ایران بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۸ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت سمنان سفر نرویم بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت سمنان ویروس کرونا سلامت سمنان سفر نرویم بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • قطعی برق در ۸ شهرستان گیلان
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران