Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:47:06 GMT

راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۶۲۸۵

راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است

به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی روز پنجشنبه به مناسبت روز جمهوری اسلامی در نشست با جمعی از مدیران استان اردبیل با اشاره به پیشرفت‌های شگرف در بخش نظامی کشور  افزود: تکنولوژی دست یافته در سپاه و ارتش به حدی پیشرفته است که دشمن فرصتی برای تعرض به ایران اسلامی  نخواهد یافت.
وی بیان کرد: دشمنان اگر فرصت و جرات می‌یافتند تاکنون تمام زیرساخت‌های ما را از بین می بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اردبیل با تاکید بر هوشیاری در برابر تبلیغات دشمنان اظهار کرد: راه حل مشکلات اقتصادی ما نگاه به آمریکا و اروپا نیست بلکه حمایت کامل از سرمایه‌گذاران داخلی برای استفاده بهینه از توانمندی کشور در راستای رفع مشکلات و ایجاد اشتغال و تولید است.
وی افزود: ملت بزرگ ایران تنگناها و تحریم‌های بزرگی را تحمل و  برای حفظ نظام هزینه‌های آرمانی پرداخت کرده است.
آیت الله عاملی بیان کرد: دشمن همچنان دست از تبلیغات و جنگ روانی برای ایجاد فشار بر ملت برنداشته  و چندین برابر کشورهای یگر بر علیه کشور ما فعال است.
وی در ادامه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خواستار مراقبت از رفتارها و ورود اخلاقی به عرصه تبلیغات‌  نامزدها شد. 
امام جمعه اردبیل نقش مدیریت  در توسعه و آبادانی را نقش مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: در انجام وظایف مدیریتی باید فرصت ها مغتنم شمرده شده و وجدان کاری و کسب توشه اخروی سرلوحه اعمال باشد.
وی مدیریت مناسب را در سرعت بخشی به تحولات اقتصادی و توسعه‌ای با اهمیت دانست و خواستار  نقش‌آفرینی مدیران در جذب سرمایه‌گذاران شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این نشست با اشاره به شعار سالجاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها از برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن این شعار در تمام حوزه‌های فعالیتی در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
بهروز ندایی افزود: این شعار همه برنامه‌ها و فعالیت ها را در بر می‌گیرد و مدیران دستگاههای اجرایی در تمام حوزه‌های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در راستای تولید محتواها ، پشتیبانی از سرمایه گذاری و مانع زدایی در زمینه‌های مختلف اقدام می‌کنند.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری نیز برای توسعه و آبادانی کشور و استان تلاش می‌کنند،  از حمایت ها و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قدردانی کرد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل استانداری اردبیل سید حسن عاملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل استانداری اردبیل جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل استانداری اردبیل سید حسن عاملی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد،‌ نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان اینکه همکاری دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران بهترین راه حل برای بحران انرژی پاکستان است، تصمیم مستقل از سوی دولت اسلام آباد و بی توجهی دولتمردان پاکستانی به سنگ اندازی‌های آمریکا را برای تقویت روابط دوجانبه این کشور با ایران خواستار شد.
«علامه سید اقبال رضوی» نائب رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مصاحبه‌ای گفت: جمهوری اسلامی ایران به راحتی می‌تواند مسئله بحران انرژی پاکستان را حل کند.
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های آمریکا در روابط دوجانبه ایران و پاکستان همزمان با سفر اخیر «دکتر سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد گفت: اگر پاکستان خود را کشوری مستقل می‌داند به هیچ عنوان نباید برای توسعه روابط با کشور همسایه خود تحت فشار آمریکا و تهدید تحریم‌های اقتصادی این کشور قرار بگیرد.
اقبال رضوی افزود: درحالیکه بزرگترین مسئله پیش روی پاکستان بحران انرژی است و از طرفی نیز کشور همسایه ایران با ظرفیت بالای خود می‌تواند برق، گاز و بنزین ارزان برای شما فراهم کند ضروری است تا از این ظرفیت استفاده شود.
این مقام حزبی پاکستان افزود: همسایگی، مرز مشترک، مقرون به صرفه بودن تجارت، کاهش هزینه حمل و نقل تمامی مواردی هستند که باعث می‌شود جمهوری اسلامی ایران به مراتب شریک تجاری بهتر از غرب برای پاکستان جهت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.
وی در بخش پایانی مصاحبه خود تاکید کرد: بحران انرژی مسئله حیاتی مردم پاکستان و کاملا داخلی است از این رو دولت پاکستان باید با واردات انرژی از ایران که خواست همه مردم پاکستان است به این بحران خاتمه بخشد.

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران