Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر اشتاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق نقشه های پیش بینی با عبور امواج کم دامنه از تراز میانی جو وضعیت جوی استان از بعد از ظهر روز پنجشنبه تا اواخر وقت شنبه ناپایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: شکسته شدن درختان آسیب‌پذیر، احتمال خسارت به پوشش گلخانه‌ها و سقوط اجسام از ارتفاعات طی روزهای پایان هفته جاری پیش بینی می شود و لازم است تا تدابیر لازم در این زمینه بکار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: لازم است تا افراد نسبت به سرکشی و اطمینان از استحکام سازه و پوشش گلخانه‌ها، سقف‌های موقت و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، عدم استقرار در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، خودداری از محلول پاشی و سمپاشی باغات و سایر اقدامات پیشگیرانه اقدام کنند.

اشتاد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان ارومیه بین مثبت سه و ۱۵ درجه سانتی گراد در نوسان گزارش شد و شهرستان چالدران با منفی چهار درجه، سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود.

وی با بیان اینکه بارش اندکی در ۲۴ ساعت گذشته از تکاب و سردشت گزارش شده است، افزود: از نظر دمایی روند افزایشی چهار درجه ای در روز پنجشنبه پیش بینی می شود، فردا و پس فردا به تدریج کاهش دما رخ می دهد.

اداره‌ کل ‌هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی آذربایجان غربی ایرنا اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • لرستان بارانی می‌شود
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان