Web Analytics Made Easy - Statcounter

باحضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی زمین چمن مصنوعی مجموعه بزرگ ملت در شهرستان سرایان افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا،زمین چمن مصنوعی بزرگ مجموعه ملت شهرستان سرایان روز چهارشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، نماینده مجلس در شهرستان طبس،بشرویه، سرایان، فردوس؛ استاندار خراسان جنوبی،فرماندار سرایان افتتاح گردید

این چمن مصنوعی  به مساحت  ۱۰هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد ریال از اعتبارات ملی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی در خصوص مشخصات پروژه زمین چمن مصنوعی بزرگ مجموعه ملت زمان شروع این پروژه را سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: کار فرمای این طرح عمرانی - ورزشی اداره کل  ورزش و جوانان استان بوده است ،افزود: توسعه ورزش در سطح روستاها وارتقا ورزش روستایی از اهداف ما در حوزه ورزش استان است وامروز توانسیتم این پروژه در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ این پروژه را وارد چرخه استفاده جوانان و ورزشکاران شهرستان سرایان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی سرایان شهرستان سرایان چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی