Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور سرپرست انتظامی میاندوآب روز  اظهار داشت: در راستای برخورد با اختلالگران و مفسدان اقتصادی و برابر گزارش‌های رسیده مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سودجو با خرید نهاده‌های دامی یارانه‌ای در شهر‌های جنوبی آذربایجان غربی، اقدام به فروش آزاد آن در شهر‌های عمقی کشور می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی میاندوآب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: ماموران ایست بازرسی شهید "محمدنژاد" میاندوآب در این راستا و در حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو کامیون باری و سایپا مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم نهاده دامی را کشف کردند.

سرپرست انتظامی میاندوآب با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش برآوردی اقلام مکشوفه، ۸۷۵ میلیون ریال است، گفت: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

طی یک ماه اخیر ۶ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم نهاده دامی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در میاندوآب کشف و ضبط شده‌است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده های دامی مفسدان اقتصادی اخلالگران اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف محموله دارو در زابل
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت