Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: داوطلبانی که به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده اند امروز و فردا هر چه سریع‌تر به فرمانداری مراجعه و برگه ثبت نام نهایی را امضا و رسید دریافت کنند تا برای ثبت نام آنها مشکلی پیش نیاید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شکراله حسن بیگی در بازدید از محل ستاد انتخابات در فرمانداری تهران با اشاره با اشاره به مشکل پیش آمده برای ثبت نام کنندگان غیر حضوری اظهار داشت: متاسفانه برخی از داوطلبین انتخابات میاندوره ای مجلس که به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده اند جهت تایید نهایی به فرمانداری مراجعه نکرده و لذا هیچگونه ثبت نامی برای آنها صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۲۳۰ نفر به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده و به فرمانداری مراجعه نکرده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: این عده امروز و فردا هر چه سریع‌تر به فرمانداری مراجعه و برگه ثبت نام نهایی را امضا و رسید دریافت کنند تا برای ثبت نام آنها مشکلی پیش نیاید. برچسب ها: انتخابات ، میاندوره ای مجلس ، انتخابات 1400 ، داوطلبان ، نام نویسی ، ثبت نام ، فرمانداری ، ستاد انتخابات ، ثبت نام نهایی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتخابات میاندوره ای مجلس انتخابات 1400 داوطلبان نام نویسی ثبت نام فرمانداری ستاد انتخابات ثبت نام نهایی فرمانداری مراجعه ستاد انتخابات برای ثبت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته

ایسنا/لرستان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی هفته گذشته تا به امروز و بدنبال بارندگی های اخیر و گرم شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت ‌شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز ‌مسمومیت حاد در تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

‌پیمان آسترکی در گفتگو با ایسنا گفت:
این پزشک متخصص بیان کرد: متاسفانه تعداد مسمومین افزایش صعودی داشته و اکثرا با علایم گوارشی شدید، لرز و تعریق و تاری دید مراجعه می‌کنند.
وی تاکید کرد: تشخیص قطعی غیر سمی بودن قارچ‌ها به صرف شکل ظاهری میسر نمی‌باشد.
آسترکی گفت: به علت شیوع قابل توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این‌گونه قارچ‌ها اکیدا خودداری شود.
او یادآور شد: مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود.
وی ادامه داد: توصیه می‌شود از مصرف قارچ‌های محلی خودداری کرده و در صورت بروز علایم سریعا به مراکز درمانی مراجعه تا اقدامات درمانی و تشخیصی در زمان مناسب صورت گیرد و تاکید می‌شود از خود درمانی پرهیز شود.

انتهای پیام        

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی