Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی روز پنجشنبه در بازدید وزیر ورزش و جوانان از این طرح ورزشی نیمه‌تمام افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۸۸ آغاز شد و تاکنون سه میلیارد تومان اعتبار به این سالن ورزش تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: این پروژه از پروژه‌های ملی محسوب می‌شود و تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: این سالن ورزشی اولویت نخست ورزشی شهرستان فردوس است که با مساحت ۲ هزار و ۱۸۶ متر مربع در حال ساخت بوده و و ظرفیت هزار و ۲۰۰ نفر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: انتظار داریم با تخصیص اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان و حمایت‌های استانداری خراسان جنوبی این پروژه که بیش از ۱۲ سال است بر زمین مانده، به زودی تکمیل شود.

رییس شورای اسلامی شهر فردوس هم گفت: زمین چمن استاندارد در این شهرستان نداریم.

حسین اکبری افزود: سال ۸۸ با حضور رییس فدراسیون فوتبال قرار شد بعد از آماده‌سازی فضای مناسب و انجام زیرسازی های لازم، چمن مصنوعی استاندارد در اختیار شهرستان قرار گیرد که هنوز محقق نشده است.

وی گفت: برخی تیم‌های ورزشی ما در خراسان جنوبی با مشکل پرداخت ورودی مسابقات کشوری مواجه هستند چون حامی قوی ندارند.

اکبری گفت: انتظار داریم استان‌های محروم مانند خراسان جنوبی از پرداخت این ورودی‌ها معاف شوند تا ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه در مسابقات شرکت کرده و افتخارآفرینی کنند.

وی اضافه کرد: دیوار صخره نوردی و پیست موتورسواری از دیگر مطالبات به حق ورزشکاران شهرستان است که امیدواریم به این حوزه‌ها هم نگاه ویژه‌ای شود.

وزیر ورزش و جوانان در دومین روز سفر به خراسان جنوبی با همراهی استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی در شهر فردوس بازدید کرد.

مسعود سلطانی‌فر عصر دیروز - چهارشنبه - برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان مرزی زیرکوه شد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) ابتدا ۲ طرح ورزشی را در شهرستان سرایان افتتاح کرد و سپس به شهرستان‌های فردوس و بشرویه رفت.

افتتاح طرح‌های ورزشی در شهرستان طبس و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام از دیگر برنامه‌های چهارمین سفر سلطانی‌فر به خراسان جنوبی است.

۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان همزمان با سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

برچسب‌ها مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی فردوس اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان خراسان جنوبی فردوس اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی اعتبارات اخبار کنکور وزیر ورزش و جوانان خراسان جنوبی سلطانی فر سالن ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف