Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر مهدی قلیان با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه اظهار کرد: مسافرت‌ها، رفت و آمدها و دید و بازدیدها در روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا موثر بوده و با ادامه این روند در آینده نه چندان دور وضعیت مشهد و خراسان رضوی از رنگ زرد به نارنجی تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: شمار بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ که تا ۳۰ اسفند پارسال روزانه در بیمارستان‌های این استان بستری می‌شدند ۱۰۳ نفر بود که اکنون به ۱۶۶ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به روند افزایشی کل بستری‌شدگان ناشی از کرونا در خراسان رضوی بیان کرد: تعداد کل بستری‌شدگان در مراکز درمانی استان از ۴۸۰ نفر به بالاتر از ۶۰۰ نفر افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان اینکه در حال حاضر نیشابور در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: با ادامه روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی احتمال نارنجی شدن وضعیت برخی دیگر از شهرستان‌های این استان نیز وجود دارد.

قلیان خاطرنشان کرد:‌ خطر افزایش تعداد بستری‌شدگان ناشی از کرونا با افزایش مراجعان سرپایی و روند افزایشی نتایج مثبت آزمایش‌های پی. سی. آر در استان خراسان رضوی در هفته‌های اخیر هشدار داده شده بود.

طبق گزارش نرم‌افزار ماسک در حال حاضر از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، ۱۵ شهرستان وضعیت زرد، ۱۷ شهرستان وضعیت آبی و یک شهرستان وضعیت نارنجی دارد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مهدی قلیان افزایش بیماران کرونایی در خراسان رضوی روند افزایشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی