Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:51:08 GMT

کشف ۱۲۰ قبضه سلاح سرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۴۹۰۲۸

کشف ۱۲۰ قبضه سلاح سرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش سلاح‌های سرد توسط متصدیان ۲ واحد صنفی لوازم خانگی در حوالی بازار تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به این واحد‌های صنفی در تردد هستند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام شدند، افزود: در بررسی‌های اولیه تعداد ۱۲۰ قبضه سلاح سرد از انبار این دو واحد صنفی کشف و متصدیان واحد‌های صنفی به بزه انتسابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: طبق دستور قضائی هر دو واحد‌های صنفی پلمب شد، متصدیان آن برای تحقیقات تکمیلی به معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف سلاح سرد اخبار حوادث نظارت بر اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است

روابط عمومی سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص سلامت روغن‌های خام آفتابگردان وارداتی، سلامت مردم را خط قرمز این سازمان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: این روغن‌ها سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به نمونه برداری و آنالیز آن اقدام کرده است.

«از مجموع ۹۱ هزار تن روغن روغن وارده در مرداد ماه ۱۴۰۰، ۴۷ هزار تن آن تایید و ۴۴ هزار تن از نظر باقیمانده سموم و آلاینده ها به تایید نرسید.»

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، محموله ۴۴ هزار تنی طی سه مرحله نمونه برداری و پنج مرحله آزمایش شده و متاسفانه در تمامی مراحل باقی مانده سموم دفع آفات نباتی در محصول محرز شده و به صاحب کالا و هم به معاونت غذا و داروی هرمزگان عدم ترخیص، لزوم توقیف محموله و مرجوع آن ابلاغ شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو افزود: آزمایشات انجام شده از محموله روغن های آفتابگردان هم در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی هرمزگان و هم در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به عنوان معتبرترین آزمایشگاه کشور در حوزه غذا انجام شده است؛ بنابراین محموله ۴۴ هزار تنی از نظر سازمان غذا و دارو امکان ترخیص نداشت که به مراجع ذیربط اعلام و اقدامات معمول در این خصوص اعمال شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو همچنین با تاکید بر اینکه این سازمان همه فرآورده‌های غذایی اعم از مواد اولیه و محصول نهایی وارداتی را در آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو با حساسیت بالا مورد بررسی قرار می‌دهد، تصریح کرد: خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است و در این حوزه اقدامات تخصصی و قانونی متناظر صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای روغن‌های خام آفتابگردان/خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان