Web Analytics Made Easy - Statcounter

با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا پارک ها ،  فضای سبز و بوستان های تهران در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)  تعطیل خواهند بود و هرگونه تجمع و دورهمی در این اماکن ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از   روابط عمومی فرمانداری تهران عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن بیان این مطلب افزود: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا پارک ها ،  فضای سبز و بوستان های تهران در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)  تعطیل خواهند بود و هرگونه تجمع و دورهمی در این اماکن ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان اضافه کردن: هر چند طیف وسیعی از شهروندان تاکنون همراهی کرده اند اما در مواردی شاهد حضور برخی از شهروندان  در این فضاها هستیم که انتظار داریم مردم در روز طبیعت نیز همکاری های لازم را انجام داده و برنامه ریزی خاصی را در این روز نداشته باشند و در خانه ها بمانند.
فرماندار تهران  ضمن تشکر از شهروندانی که رعایت می کنند، گفت: با همکاری مردم هر چه زودتر می توانیم بر این بیماری خطرناک و انتشار ویروس کرونا فائق آییم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طبیعت روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۴۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر

اواخر سال گذشته بود که ایده ساخت یک مسجد در بوستان قیطریه رسانه‌ای شد؛ ایده‌ای که از سوی چهره‌های سیاسی، کارشناسان و افکار عمومی با مخالفت روبه‌رو شد اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران تاکید کرد که؛ « حتماً در پارک‌ها مسجد می‌سازیم و درختی هم قطع نمی‌شود.» او با اشاره به قطع درختان در این پارک هم گفته بود: «فقط ۱۵ - ۱۰ نهال آنجاست که قرار شد بردارند و آن طرف تر بکارند.» حال تصویری از نصب بنر جدید شهرداری تهران، در مقابل پارک قیطریه در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «زنده باد درخت»/ ‌viral pic

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»