Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@20:31:10 GMT

آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه محقق شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۰۰۶

آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه محقق شد

قاسم‌پور با بیان اینکه آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه تحقق پیدا کرد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با تولد خود، دوباره نور اسلام را در سراسر جهان متجلی ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم‌پور، فرماندار خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه آرمان‌های بلند مردم ایران در ۱۲ فروردین‌ماه تحقق پیدا کرد، اظهار داشت: مردم ایران که در راه رسیدن به انقلاب، سختی‌ها، محرومیت‌ها، زندان‌ها، شکنجه‌ها و تبعیدهای زیادی کشیدند بعد از پیروزی انقلاب در یک همه‌پرسی تاریخی به جمهوری اسلامی رأی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با تولد خود، دوباره نور اسلام را در سراسر جهان متجلی ساخت، خاطرنشان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار اصلی انقلاب بود که میلیون‌ها ایرانی و مسلمان در تمام ایران اسلامی آن را فریاد زدند.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران برای ملت ایران استقلال و آزادی به ارمغان آورد، تصریح کرد: در ۱۲ فروردین به عنوان یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی، مردم با رأی قاطع خود، نظام سلطنتی را بعد از چندین هزار سال به‌نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردم تغییر دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز دست از دشمنی خود برنداشته است و به شکل‌های مختلف به‌ویژه ترورهای ناجوانمردانه، تحریم‌های ظالمانه و... اصل نظام را نشانه گرفته است، اذعان کرد: ملت بزرگ ایران تحت منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز استوارتر از گذشته پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و این مهم در شهرستان خلیل‌آباد توسط مردم شریف و بزرگ شهرستان در راستای تحقق شعار سال در انتخابات ۲۸ خرداد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ۱۲ فروردین مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه، 19 اردیبهشت) در حاشیه هیأت دولت، اظهار کرد: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده بلکه برخی مراودات پولی و مالی بین ایران و عراق وجود دارد که با گفت وگو بین مقامات دو کشور همیشه حل شده و مشکلی در این زمینه که لاینحل باشد، نداریم.

جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود

وی درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک، گفت: ما یک فهرستی از اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور عنوان کرد: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستندسازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان خاطرنشان کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم‌ صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری کنیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پایان گفت: البته چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

کد خبر 850354 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و عراق

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم