Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی برای حمایت از مشاغل در شرایط خاص کرونایی به هنرمندان این شهرستان پرداخت شد.

«اقبال صالحی» در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به حمایت هایی که دولت از مشاغل در شرایط کرونایی داشته گفت:  برخی از مشاغل مثل آموزشگاه‌های هنری، ورزشی و باشگاه‌ها و موسسات اقتصادی به دلیل شرایط خاص ناشی از گسترش ویروس کرونا در کشور دچار مشکلات اقتصادی شدند که این دسته از مشاغل با مراجعه به سامانه‌های الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون افزود: 450 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای حمایت از مشاغل در شرایط خاص کرونایی به هنرمندان این شهرستان پرداخت شد تا اینکه بخشی از مشکلات آنان در این حوزه جبران شود.

 

وی با اشاره به اختصاص مبلغ 15 میلیون ریال به هنرمندان دارای هنرکارت افزود: سه فقره از این کارت ها بین هنرمندان ثبت نام شده در سامانه ملی به آنان اهدا شده و مابقی نیز در فرآیند صدور و اختصاص است.

 

* نقش کانون ها درشرایط کرونایی

 

صالحی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان در شرایط کرونایی خدمات ارائه کردند، افزود: تهیه و توزیع بیش از  پنج هزار بسته معیشتی توسط برای خانواده‌های آسیب پذیر، توزیع بسته های بهداشتی، ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای دانش عمومی توسط این مراکز انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از رویدادهای فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شهرستان در این روزها تحت تاثیر شرایط کرونا قرار گرفت، تصریح‌کرد: فضای مجازی فرصتی برای هم افزایی و ارائه خدمات بود و سعی شد بر اساس خلاقیت و رعایت اصول بهداشتی برای آرامش عمومی و سلامت روان مردم اقدام شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون ادام داد:  با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای رفع چالش‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این منطقه برنامه‌ریزی شده که به روز رسانی و ایجاد جذابیت در فعالیت‌های نهادهای فرهنگی و اجتماعی لازم است.

 

*کسب رتبه و امتیاز کانون های مساجد در طرح ایران قوی

 

وی با اشاره به اینکه در سال 99 طرح ایران قوی در بین کانون های مساجد کشور برگزار شد، افزود: در میان 55 کانون فرهنگی و هنری تیران و کرون 35 درصد آن ها در این طرح مشارکت داشته اند که کانون فرهنگی و هنری غدیر و کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) بالای 10 هزار امتیاز کسب کرده اند و کانون امام حسن مجتبی(ع) موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در بین دیگر مراکز شده است.

 

صالحی ادامه داد: فضای رقابتی در بین کانون ها ایجاد شده که باید در ارزیابی ها موقعیت، ظرفیت و توانمندی مراکز را نیز در نظر بگیرند چرا که که محدودیت های کانون های روستایی و کانون های شهرهایی مثل تیران با کلانشهرهایی مثل اصفهان و تهران قابل مقایسه نیست.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی اصفهان شرایط کرونایی فرهنگی و هنری تیران و کرون میلیون ریال کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی افزود: همزمانی نخستین سالگرد خانه طراحان فیروزه‌ای با ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به فال نیک می‌گیریم و از همه اساتید بزرگوار هنر گرافیک و طراحی که کمک حال خانه طراحان حوزه هنری هستند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پرورش و شناسایی هنرمندان خوب طراح و گرافیست یکی از جدی ترین اهداف تشکیل خانه طراحان حوزه هنری استان است تا بتواند با پرورش هنرمندان متعهد، با زبان هنر دغدغه مردم را در زمینه‌های مختلف به درستی مطرح کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بر لزوم برگزاری دورهمی های خانه طراحان در دیگر نقاط استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه‌ای فراهم کنیم که نشست‌های ماهانه خانه طراحان حوزه هنری در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود چرا که استان چهارمحال و بختیاری سرشار از هنرمندان نخبه و استعدادهای بسیار هنری است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز درباره این نشست گفت: چهاردهمین نشست خانه طراحان با حضور کریم منزوی، علیرضا رضایی، صادق صدری نژاد و قاسم رشیدی از طراحان و اساتید رشته گرافیک در نگارخانه چراغ جادو همزمان با روز معلم برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: در این نشست که با عنوان مناظره گرافیکی نام گذاری شده بود اساتید این رشته در رابطه با شاکله‌های مهم طراحی گرافیک، افزایش کاربری رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، چگونگی گرافیک در حوزه بازار کار و تجارت، ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در گرافیک، بحث و گفتگو کردند.

باقری یاد آور شد نشست‌های خانه طراحان حوزه هنری با هدف ارتقا سطح علمی هنر جویان این رشته و همچنین تولید آثار فاخر هنری به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهاردهمین پاتوق فیروزه‌ای خانه طراحان حوزه هنری، جشن روز معلم و سالگرد تشکیل خانه طراحان حوزه هنری با حضور اساتید و هنرمندان گرافیک و تصویر ساز استان برگزار شد.

کد خبر 6095547

دیگر خبرها

  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟