Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرپنجشنبه ایرنا، تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس از هشتم فروردین ماه به طور رسمی تمرینات خود را زیرنظر «کلثوم دارا» سرمربی این تیم در مجموعه ورزشی شهدای دوراهی ایسینی آغاز کرده تا در مسابقه‌های لیگ دسته اول که از هفدهم فروردین ۱۴۰۰  آغاز می‌شود، شرکت نماید.
 «هاجر سلطانی» به عنوان سرپرست، «زهرا مرادی» به عنوان مدیر اجرایی و «سحر ستاری» را به عنوان پزشک تیم نیز معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در چهار گروه برگزار خواهد شد و تیم شهرداری بندرعباس میزبان گروه چهارم این مسابقه‌ها می‌باشد.
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با هدف حمایت از ورزش بانوان برای نخستین بار، تیم فوتبال بانوان شهرداری را راه اندازی کرده است.
بانوان شهرداری بندرعباس در گروه چهارم با تیم‌های شاهین کرمان، ملی پوشان شهر کرد، جندی شاپور دزفول و ایران مال تهران هم گروه است. 
در گروه اول این مسابقه‌ها تیم‌های آرش کرمانشاه، شهریار کرمانشاه، ستاره سنندج، صبا مهر تبریز و بادرود تهران، گروه دوم تیم‌های سپیدار مازندران، پیشتازان اردلان، نماینده گلستان و تام اصفهان و در گروه سوم تیم‌های شاهین تربت حیدریه، سایپا مشهد، سرخپوشان اترک، کیان نیشابور و آذرخش شهریار با هم به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان لیگ دسته اول فوتبال شهرداری بندرعباس هرمزگان اخبار کنکور شهرداری بندرعباس بانوان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پرتاب یک نارنجک در مصاف با تراکتور و اجرای حکم تعلیقی کمیته انضباطی باعث شد که امشب، سکوهای استادیوم سردار آزادگان قزوین، سکوتی ممتد را تجربه کند. استادیومی که در فصل جاری و با حضور شمس‌آذر در لیگ برتر، به کابوس تیم‌های مهمان تبدیل شده بود، امشب در سکوت فرو رفته بود. اما عدم حضور هواداران این تیم موجب غیبت سرباز وظیفه‌هایی که همیشه مهمان استادیوم‌های فوتبال هستند؛ نشد. فسفری پوشانی که در زمستان و تابستان، در روزهای شلوغ و خلوت و حتی در سکوت سرد استادیوم خالی از تماشاگر، مهمان همیشگی فوتبال هستند.

تفاوتی ندارد که یک مسابقه چه میزان اهمیت داشته باشد؛ سرباز وظیفه چاره‌ای جز پشت کردن به مستطیل سبز ندارد. او در تمام 90 یا 120 دقیقه، یک وظیفه مشخص دارد؛ کنترل تماشاگران و اتفاقاتی که در حاشیه چمن سبز رنگ رخ می‌دهد، اصلی‌ترین وظیفه اوست و در این شرایط تماشای حساس‌ترین مسابقات فصل هم از اولویت خارج است.

اما امشب، این سربازان شکار دوربین امیر گلریز، عکاس تیم شمس‌آذر قزوین شده‌اند؛ محرومیت تماشاگران قزوینی از حضور در استادیوم باعث شده که این‌بار بر خلاف همیشه، این فسفری پوش‌ها به ساق پای بازیکنان چشم بدوزند و تنها تماشاگران نخستین مسابقه هفته بیست و پنجم باشند.

عکس‌ها: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی