Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی پیرجاهد بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تأمین مصالح ساختمانی تعدادی از واحدهای نیاز به بازسازی در مناطق زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، نیازمند کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان اردبیل هستیم.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان اردبیل با مشارکت مردم خیر و نوع‌دوست، مصالح مورد نیاز برای بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده سی سخت را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و خیر استان می‌توانند با اهدای مصالح ساختمانی به دفاتر بسیج سازندگی استان یا با پرداخت کمک‌های نقدی به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک سپه (انصار سابق) در سراسر استان در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی گفت: مصالح و کمک‌های نقدی جمع آوری شده در اسرع وقت توسط بسیج سازندگی سپاه استان به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل بیان کرد: مردم نیکوکار استان در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار هموطنان خسارت دیده بودند که نمونه بارز آن کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر استان در سیل بخش معمولان استان لرستان بود.

کد خبر 5179199

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل بسیج سازندگی اردبیل سی سخت زلزله بازسازی مناطق زلزله زده ویروس کرونا شیوع کرونا نیمه شعبان آمار کرونا کرمانشاه روز طبیعت 12 فروردین بوشهر تردد وسایل نقلیه گرگان خرم آباد سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج اراک بسیج سازندگی استان اردبیل کمک های نقدی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز

دریافت 72 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6099630

دیگر خبرها

  • نانوایی‌های پدافندی در یزد ایجاد شد
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • نشست خبری مسوول سازمان بسیج سازندگی البرز
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد