Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@08:42:24 GMT

جریمه دیبالا، آرتور و مک‌کنی توسط یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۴۳۵

جریمه دیبالا، آرتور و مک‌کنی توسط یوونتوس

باشگاه یوونتوس سه بازیکن خود را به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی جریمه خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نشریه ایتالیایی «استامپا» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد وستون مک‌کِنی، پائولو دیبالا و آرتور را به دلیل شرکت در میهمانی که در خانه مک‌کنی هافبک آمریکایی بانوی پیر ترتیب داده شده بود و به خاطر بی‌توجهی به محدودیت‌های کرونایی، جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هافبک پیشین شالکه این میهمانی را ترتیب داده است و دیبالا و آرتور به همراه دیگر دوستان‌شان در آن شرکت داشته‌اند، این در حالی است که برگزاری میهمانی‌های شخصی در کشور ایتالیا به دلیل محدودیت‌های کرونایی وضع شده، ممنوع است.

همسایگان مک‌کنی در تماس با پلیس برگزاری این میهمانی توسط هافبک آمریکایی یوونتوس را اطلاع دادند، اما وقتی پلیس به محل مدنظر مراجعه می‌کند کسی در را به روی مأموران باز نمی‌کند.

در ابتدا از وارد شدن مأموران به داخل خانه جلوگیری شد، اما در ادامه با پافشاری پلیس پس از یک ساعت آنها وارد خانه می‌شوند و سه بازیکن یوونتوس به همراه دوستان‌شان را در آنجا رویت می‌کنند.

در حالا حاضر محدودیت تردد از ساعت 10 شب تا پنج صبح در سراسر کشور ایتالیا به اجرا در می‌آید، این در حالی است مأموران پلیس حوالی ساعت 11.30 شب به منزل مک‌کنی مراجعه کردند.

حاضران در این میهمانی به اتهام مقاومت در برابر پلیس در خطر بودند، اما طبق قوانین فعلی ایتالیا در نهایت تنها 400 یورو جریمه شدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا پائولو دیبالا یوونتوس جریمه مک کنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام سرقت از منزلی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیم عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سرقت داخلی بوده و سارق با دراختیار داشتن کلید وارد منزل شده است و مرتکب سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی مورد تحقیق ماموران قرار گرفت و مشخص شد که شاکی کلید منزل را در اختیار سرایدار خانه که یکی از اتباع کشور‌های همسایه می‌باشد قرار داده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در یک عملیات پلیسی سریدار خانه که قصد متواری شدن از ساختمان را داشت دستگیر و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره کشف سایر جرائم احتمالی متهم در دستور کار قرار دارد در پایان به شهروندان توصیه کردد: منازل و باغ ویلا‌های خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز نمایند و از سپردن کلید منزل به سایر افراد خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟