Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی اکبر سنجری، رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: با هدف ایجاد تردد ایمن در محور‌های جنوب استان کرمان، بیش از ۶۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه و دستگاه‌های همکار روز ۱۳ فروردین فعال خواهند بود.

او با اشاره به تردد آزاد و با شرایط قبل در همه محور‌های جنوب کرمان  در ۱۳ فروردین از  اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۲ محور ارتباطی شهرستان جیرفت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی اکبر سنجری بیان کرد: با توجه به اینکه ۲ محور جیرفت ـ ساردوئیه ـ بافت و جیرفت ـ جبالبارز  ـ ۲ راهی ابارق از محور‌های پر تردد در گلوگاه ورودی و خروجی جنوب استان هستند، ۲ طرح ترافیکی پلیس در این دو محور اجرا می شوند.

او افزود: از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین ماه تردد از سمت جیرفت به سمت محور ساردوئیه و بافت به طور یک طرفه است و از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین ماه هم تردد از سمت بافت ـ ساردوئیه به جیرفت به صورت یک طرفه خواهد بود.

 رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه برای ایجاد ایمنی بیشتر تردد و پیش بینی حجم بالای تردد، عبور کامیون و کامیونت از ساعت۱۷ تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین در محور جیرفت ـ جبالبارز ممنوع است.

او با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات در این محور‌ها از رانندگان خواست: جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری و با نیرو‌های گشتی پلیس راه همکاری کنند.

فردا  ۱۳۵ نیروی راهدار در جنوب کرمان آماده باش هستند 

 مجتبی رئیسی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان هم از حضور ۲۰ واحد گشتی راهداری در محور‌های جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در روز ۱۳ فروردین،  ۱۳۵ نیروی راهدار در جنوب کرمان به صورت آماده باش حضور دارند تا در شرایط لازم به مردم و رانندگان خدمات راهداری را ارائه کنند.

او با اشاره به فعال بودن ۲۲ سامانه و دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های جنوب کرمان افزود: ۹ سامانه و دوربین نظارت تصویری هم در محور‌های جنوب کرمان فعال هستند تا ضمن رصد ترافیکی جاده‌ها، رانندگانی را که قوانین را رعایت نکنند، اعمال قانون و جریمه کنند. 

رئیسی با بیان اینکه همکاران مجموعه مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل در اتاق عملیات این مرکز به صورت شبانه روزی در حال رصد الکترونیکی جاده‌ها هستند، از فعال بودن سامانه تلفنی ۱۴۱، مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان برای اطلاع رسانی به مردم و رانندگان خبر داد و گفت: مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان تمامی ظرفیت فنی نرم افزاری و سخت افزاری برای ایجاد تردد ایمن در روز ۱۳ فروردین را به کار می گیرد. 

او از مردم و رانندگان خواست: جوانب احتیاط را رعایت کنند و در صورت بروز و مشاهده هر گونه مشکلات جاده‌ای موارد را به شماره ۱۴۱، مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی 13 فروردین جنوب استان کرمان جنوب کرمان روز ۱۳ فروردین محور های جنوب حمل و نقل پلیس راه محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه  تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع  است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه ، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک را شاهد هستیم.

به گفته وی  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین کرج محدوده  پل فردیس گزارش شده و در سایر محورها  تردد روان را شاهد هستیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، مازندران ، گلستان ، سمنان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟