Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدتقی صابری» سفیر ایران در تاجیکستان عصر امروز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: متعاقب ملاقات «محمدجواد ظریف» با جناب آقای «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان، عصر امروز دو زندانی ایرانی باقیمانده در ‎تاجیکستان به ‎ایران بازگشتند.

وی ادامه داد: همزمان، با پیگیری ‎وزارت امور خارجه و موافقت مقامات قضایی کشورمان یک زندانی تاجیک نیز به کشورش منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه روز دوشنبه گذشته به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی قلب آسیا به تاجیکستان رفت و با سران و مقامات عالی تعدادی از کشورها از جمله رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار کرد. 

برچسب‌ها وزارت امور خارجه تاجیکستان امامعلی رحمان محمد جواد ظریف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور خارجه تاجیکستان امامعلی رحمان وزارت امور خارجه تاجیکستان امامعلی رحمان محمد جواد ظریف ایران اخبار کنکور امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد