Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:29:58 GMT

نکونام: العین خیلی از ما جلوتر است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۰۹۲۶

نکونام: العین خیلی از ما جلوتر است

سرمربی فولاد گفت: ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از تساوی تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در استان مرکزی هستیم. دو تیم در شروع بازی با ریسک کمتر بازی کردند و تیم ما در 20 دقیقه اول خواب بود و خیلی بد شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از آخرین بازی که جام حذفی بود دیگر بازی نکرده بودیم و از شرایط بازی به دور بودیم. البته از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که بازی ما با گل گهر سیرجان را به تعویق انداخت چون بازیکنان ما اصلا وقت استراحت نداشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی ما را هجدهم گذاشته بود و اگر با گل گهر بازی می‌کردم دیگر تا آخر فصل استراحتی نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

تساوی آلومینیوم و فولاد در نخستین بازی سال/ شاگردان نکونام بدون برد راهی عربستان می‌شوند

او ادامه داد: برنامه بازی پلی آف اگر تغییر نمی‌کرد می‌دانستیم با دیگر تیم‌های لیگ برتری در تاریخ یکسان بازی می‌کنیم و این شرایط را برای ما بهتر می‌کرد اما به هر حال از برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا متضرر شدیم و مجبور شدیم امروز بازی کنیم. تیم‌مان در ابتدا خواب بود اما بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم و توانستیم دو سه موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم داشته باشیم. بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم تیم‌ ما آمادگی ذهنی نداشت و حریف بیشتر به دنبال گل زدن بود و بیشتر توان گذاشت. شروع بازی نیمه دوم دوباره خواب ماندیم و آلومینیوم باز هم موقعیت‌های خوبی خلق کرد.

سرمربی فولاد با بیان این‌که بعد از آن بازی را دست گرفتیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم، گفت: تیم‌مان از شرایط مسابقه دور بود و از لحاظ ذهنی، روحی و روانی خواب بود و این مساله به ما ضربه زد و باعث شد بد بازی کنیم. از تاریخی که مربی فولاد شدم در هیچ مسابقه‌ای اینقدر موقعیت گل به تیم‌ها نداده بودیم و همیشه منسجم و خوب بازی می‌کردیم. حریف آمده بود خوب دفاع کند و ما هم تمرکز نداشتیم. همه اذعان دارند که آلومینیوم در اراک خوب بازی می‌کند و تیمی مثل پرسپولیس را این‌جا شکست دادند. هر تیمی که اینجا آمده به اراکی‌ها باخته است اما تیم ما در روزی که در اندازه خودمان بازی نکرد در دقایق آخر حتی می‌توانست برنده بازی باشد.

او اضافه کرد:‌ به هر حال یک امتیاز تقسیم شد و باید به فکر بازی‌های آسیایی باشیم و با ذهن بیدار مقابل العین قرار بگیریم. در بازی‌های آسیایی جای اشتباه نداریم و العینی‌ها بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارند. بازیکنی دارد که پاسپورت اماراتی دارد و برای تیم ملی امارات بازی می‌کند و واقعیت این است که آن‌ها خیلی از ما جلو تر هستند. پنجره نقل‌و انتقالاتی ما بسته است و این شرایط هم باعث ضرر ما شد. هیچ نگاهی به تیم ما نشد و از این بابت بسیار متضرر شدیم و مردم خوزستان مثل همیشه مظلوم واقع شدند. نگذاشتند یک بازیکن بگیریم و نماینده ایران هم در لیگ قهرمانان هستیم. واقعا برای این اتفاق متاسفم.

سرمربی فولاد درباره میزبانی العین گفت: واقعیت این است که فوتبال ما چند وقتی است شکست خورده است و چیز عجیبی نیست. امارات، قطر و عربستان از ما جلو تر هستند و باید حقیقت را ببینیم. ما فقط لیگ برگزار می‌کنیم و فوتبال ما هیچ چیزی ندارد و واقعیت‌ هم این است که ما نمی‌توانیم رقابت‌های بین‌المللی را میزبانی کنیم. ببینید مردم چگونه گرفتار کرونا هستند و نمی‌توانیم میزبانی کنیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان العین امارات آلومینیوم اراک تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان دیدار استقلال و شمس آذر بود که ویدیویی از یک هوادار آبی پوش، حسابی مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

یکی از هواداران خاص و عاشق استقلال که از داشتن نعمت هر دو دست محروم بود، لباس و پرچم آبی بر تن کرده و مشغول تماشای بازی تیم موردعلاقه‌اش بود.

سیدحسین حسینی پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن نزد این هوادار رفت و در پایان بازی نیز جواد نکونام به همراه تعدادی از بازیکنان استقلال، تصویر این هوادار را در صفحات شخصی خود استوری کردند.


حالا رسانه رسمی آبی‌ها با تیتر "استقلالی عاشق، میهمان ویژه تمرین استقلال"، نوشته است: جواد نکونام و شاگردانش امروز در کمپ زنده یاد ناصر حجازی میزبان یک استقلالی عاشق و فرزندش بودند.

در ادامه این خبر آمده است:

امروز نیز تمرین استقلال یک میهمان ویژه داشت. رسول مولایی، هوادار اصفهانی استقلال که بعد از دیدار با شمس آذر تصویر او در ورزشگاه آزادی وایرال شد، امروز به دعوت جواد نکونام سرمربی تیم، همراه با دخترش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و علاوه بر تماشای تمرین استقلال، دقایقی با جواد نکونام و اعضای تیم صحبت کرد.

سرمربی استقلال به نشانه قدردانی و تشکر از این هوادار، پیراهنی را به یادگار به او هدیه داد.

کد خبر 847562 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا