Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@07:02:39 GMT

حامد لک در اندیشه شروع سال 1400 با کلین شیت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۴۴۶

حامد لک به دنبال تداوم موفقیت های خودش در کلین شیت است.

پرسپولیس باید چهاردهم فروردین در مشهد مقابل پدیده صف آرایی کند. دیداری که برای پرسپولیسی ها اهمیت بسیاری دارد. آن ها به دنبال شروع سال 1400 با برد هستند تا ادامه لیگ را با انگیزه بهتری دنبال کنند. یکی از بازیکنانی که انگیزه خاصی برای این بازی دارد حامد لک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام موفقیت پرسپولیس در بازی روز شنبه منوط به عملکرد حامد لک درون دروازه است. سرخ ها حساب ویژه ای روی سنگربان خود باز کرده اند تا همچنان مدعی قهرمانی بمانند.

به گزارش طرفداری، حامد لک در سال 99 بیشترین آمار کلین شیت را در میان سنگربانان داشت. سنگربان سرخپوشان در 34 بازی لیگ در سال گذشته، توانست 16 بار دروازه اش را بسته نگه دارد و این یعنی 47 درصد آمار کلین شیت که در نوع خودش فوق العاده به نظر می رسد. البته که حامد لک نمایش بسیار خوبی در پرسپولیس داشته است، اما نباید از عملکرد کم نقص خط دفاعی این تیم با رهبری سیدجلال حسینی به سادگی گذشت. کسی که بارها دروازه تیمش را نجات داده است و مرد اول خط دفاعی سرخ هاست.

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در 6 بازی اخیر خود برابر ذوب آهن صاحب 5 برد و یک مساوی شده و در این دیدارها 9 گل زده و 2 گل دریافت کرده است.

آخرین ناکامی استقلال برابر تیم ذوب آهن اصفهان در روز 19 اردیبهشت 1400 ثبت شد و آبی پوشان برابر حریف اصفهانی 2-0 بازنده شدند. استقلال در حالی برابر ذوب آهن قرار می گیرد که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو برابر ذوب آهن آمار صددرصد برد داشتند اما جواد نکونام در تنها دیداری که برابر این تیم قرار گرفت، به تساوی رسید.

استقلال 1-1 ذوب آهن در روز 6 آذر ماه 1402

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 11 فروردین 1402

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 22 مهر 1401

استقلال 1-0 ذوب آهن در روز 24 بهمن 1400

استقلال 2-0 ذوب آهن در روز 3 آبان 1400

استقلال 2-1 ذوب آهن در روز 29 اردیبهشت 1400

استقلال 0-2 ذوب آهن در روز 19 اردیبهشت 1400

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903437

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد