Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بار نوبت کاپیتان مس رفسنجان که تیم منتخب قرن خود را انتخاب کند

در این قسمت پروژه تیم منتخب قرن به سراغ یکی از کاپیتان های لیگ برتری رفته ایم. حامد نورمحمدی، کاپیتان مس رفسنجان مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت تا برترین های خود را انتخاب کند. حتما این برنامه جذاب را مشاهده کنید. همچنین در انتهای مطلب فرم تکمیل شده حامد نورمحمدی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

سلام خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب قرن در خدمتتان هستیم. کنار من حامد نورمحمدی، کاپیتان باشگاه مس رفسنجان حضور دارد.

سلام خدمت شما. خیلی ممنون که مقابل دوربین طرفداری قرار گرفتید.

 

من نیز خدمت شما سلام و خوش آمد عرض می کنم. امیدوارم بتوانیم تیم خوبی انتخاب کنیم. تعداد کسانی که می توانند در این تیم باشند، زیاد است. امیدوارم به کسی برنخورد اگر فردی دیگر انتخاب شد.

با پست دروازه بان شروع کنیم.

 

فکر می کنم هم قدیمی ها و هم جدیدها معتقدند که آقایان حجازی و عابدزاده بهترین های دروازه بانی کشورمان هستند. با احترام به آقای حجازی، نظر من بیشتر روی احمدرضا عابدزاده است.

به سراغ مدافعان برویم.

 

برای مدافعان وسط خوب من بازی های قدیمی ها را ندیده ام و همین جا عذرخواهی می کنم اگر کسی از قلم افتاد. از نظر من یکی از انتخاب ها می تواند سید جلال حسینی باشد. او دو دهه در فوتبال کشورمان حضور داشته و بازی های ملی زیادی دارد. انتخاب بعدی من سهراب بختیاری زاده است. ایشان الگوی من در دفاع و یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال کشورمان است.

 

بازی های مجتبی محرمی را خیلی ندیده و اواخر فوتبال ایشان را دیده ام. فکر می کنم ایشان بهترین بک چپ تاریخ فوتبال کشورمان است. برای دفاع راست فکر می کنم همه روی مهدی مهدوی کیا نظر داشته باشند. ایشان به لحاظ ثبات و البته سال های حضورشان در بوندسلیگا حرف و حدیثی نمی گذارند.

به سراغ خط هافبک برویم.

 

برای پست هافبک دفاعی گزینه های زیادی هستند ولی انتخاب من کریم باقری است. ایشان گلزن نیز بودند و به نظرم یک هافبک کامل بودند. برای پست هافبک راست من بازی های آقای قلیچ خانی را ندیده ام ولی شنیده ام می گویند ایشان در همه پست ها بازی کرده اند. انتخاب من برای پست هافبک راست، ایشان هستند. برای پست هافبک چپ، علی کریمی را انتخاب می کنم. او در ابتدای حضورش در تیم ملی نیز در پست هافبک چپ بازی می کرد. خداداد عزیزی را نیز پشت مهاجم قرار می دهم.

برای پست مهاجم چه گزیه هایی مد نظر دارید؟

 

فکر می کنم اولین اسمی که به ذهن هرکسی می رسد، علی دایی است. ایشان افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کرده است. برای زوج او، من اواخر بازی های ناصر محمدخانی را دیدم و او یک مهاجم شش دانگ بود. با احترام به همه مهاجمان کشورمان که تعدادشان خیلی زیاد است، فکر می کنم آقا محمدخانی می تواند در این تیم حضور داشته باشد.

سه بازیکن برتر از میان این 11 نفر چه کسانی هستند؟

 

علی دایی و علی کریمی به نظرم از این نظر مساوی هستند. از لحاظ سن بخواهم انتخاب کنم، اول نام علی دایی را می نویسم. سپس نام علی کریمی و در نهایت آقای خداداد عزیزی.

این تیم را باید به چه کسی سپرد؟ هم مربی داخلی و هم خارجی.

 

قدیمی تر ها آقای حشمت مهاجرانی را انتخاب می کنند ولی ما از نسل جدید اگر بخواهیم انتخاب کنیم، من آقای فیروز کریمی را انتخاب می کنم. ایشان واقعا از لحاظ فنی همیشه جلوتر از بقیه بودند.

 

مربی خارجی زیاد داشته ایم ولی دو مربی موفق نسل جدید، کی روش و برانکو بوده اند. انتخاب من برانکو ایوانکوویچ است. او پرسپولیس از از آن شرایط بیرون کشید و سه قهرمانی پشت سر هم آورد.

بهترین داور قرن؟

 

برای انتخاب داور که فکر می کنم با انتخاب علیرضا فغانی جای حرف و حدیثی نباشد. ایشان اختلاف سطح با دیگر داوران داشتند.

برترین تیم قرن از نظر شما؟

 

من تیم 98 را خیلی دوست داشتم. واقعا از نفر اول تا بیستم آن تیم همه فوتبالیست های قدرتمندی بودند. آن تیم واقعا دوست داشتنی بود. حضور تیم در جام جهانی موجب شد سطح فوتبال کشورمان بالاتر برود. خیلی از آن تیم لژیونر شدند.

برترین ورزشکاران قرن چه کسانی هستند؟

فکر می کنم آقای تختی اسمش همیشه زنده است. او انتخاب همه ورزشکاران است. به سن و سال ما نمی خورد ولی تعریف هایی که از او شنیده ایم، فکر می کنم همه او را انتخاب کنند. برای گزینه بعدی آقای هادی ساعی را انتخاب می کنم. انتخاب سومم نیز آقای حسین رضازاده است. ان شاءالله کسی از قلم نیفتاده باشد.

فرم نظرخواهی تکمیل شده حامد نورمحمدی

 

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخاب می کنم فوتبال کشورمان برای پست هافبک حامد نورمحمدی فکر می کنم علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس

حامد بهداد جدیدا یک استوری غم‌انگیز منتشر کرده که خیلی سریع هم بین کاربران دست به دست شده. عادل تبریزی کارگردان فیلم گیج‌گاه در اینستاگرامش ماجرایی را باز که بعد از آن حامد بهداد هم به آن واکنش نشان داد. 

تبریزی ماجرا را این گونه بیان کرد: «دختری به نام "مریم" از اصفهان که عاشق حامد بهداد و فیلم گیج‌گاه بود در زمان اکران، با پیجش برای فیلم سنگ تمام گذاشت و دلسوز فیلم بود سرطان امانش نداد، روحش شاد».

بهداد هم در واکنش به این موضوع نوشت: «بسیار از شنیدن این خبر ناراحت شدم؛ از مریم ممنونم که با عشق و محبتش منو مارو یاری می‌داد. از روح عزیزش متشکر و امیدوارم در زیباترین شکل ممکن خداوند دگر باره او را بیافریند.»

منبع: برترین‌ها

tags # حامد بهداد سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه