Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@19:31:46 GMT

دوبله هنر است نه تکنیک

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۶۶۳

سعید مظفری دوبلور و مدیر دوبلاژ مطرح کشورمان معتقد است دوبله بیشتر هنر است تا تکنیک. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مظفری زاده که در کار‌های به یادماندنی‌ مانند خوب بد زشت و به خاطر یک مشت دلار به جای کلینت ایستوود، در فیلم‌هایو ، در فیلم محمد رسول‌الله به جای دمین توماس در نقش زید و در سریال سال‌های دور از خانه به جای ریوزو شوهر شخصیت اصلی داستان (اوشین) صداپیشگی کرده افزود: دوبله اکتسابی نیست و باید در وجود هر کسی که می خواهد وارد این رشته شود باشد تا بتواند پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید در صورتیکه در دوبله تکنیک ها و ریزه کاری های آن به خوبی رعایت شود حتما از دید تماشاچی اثر پنهان نمی ماند و با استقبال او مواجه خواهد شد.

این دوبلور مطرح سینمای کشورمان بر این باور است که امروز سرعت در دوبله بسیار نقش آفرین است و دوبلور حتما باید بتواند با نقشی که وظیفه ی صداپیشگی آن را دارد به نوعی همخوانی داشته باشد تا تماشاچی زودتر و راحت تر با ان ارتباط برقرار کرده و از تماشای فیلم لذت ببرد. چراکه در غیر اینصورت فیلم برای تماشاچی کسالت بار خواهد شد.


عباس مطمئن زاده، کارشناس دوبله گرمی و رمانتیک بودن را از ویژگی‌های صدای سعید مظفری زاده دانست و گفت: همه نقش‌هایی که مظفری زاده صداپیشگی کرده با چهره‌ی هنرپیشه همخوانی دارد و باعث می شود تا تماشاچی با فیلم ارتباط بهتر و راحت تری برقرار کند.

وی با بیان اینکه این هنر بصورت ذاتی در درون اوست افزود: همین توانایی باعث می شود تا او مناسب با چهره ی هنرپیشه صداگذاری کند.


برچسب ها: دوبله ، شهر فرنگ ، سعید مظفری زاده ، عباس مطمئن زاده ، مدیر دوبلاژ ، هنر ، تکنیک ، بازیگری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دوبله شهر فرنگ سعید مظفری زاده مدیر دوبلاژ هنر تکنیک بازیگری مظفری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «سخنان کامران غضنفری درمورد پیشنهاد اعطای وام و خودرو و عضویت در کمیسیون دلخواه در قبال رای به فرد مشخص برای ریاست مجلس بسیار نگران‌کننده بود. اگر از همین ابتدا تطمیع جای شایسته‌سالاری را بگیرد مجلس دوازدهم قبل از شروع به کار محکوم به شکست خواهد بود که البته اینبار فرق میکند.»

او این مطلب را با هشتگ تحول منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) سعید جلیلی و فیدل کاسترو در یک قاب
  • تکنیک ژابی آلونسو، ژاوی و کلوپ در تمرینات / فیلم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران