Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:30:56 GMT

۲۱ تن گوشت گرم مرغ در خلخال توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۹۲۴

۲۱ تن گوشت گرم مرغ در خلخال توزیع شد

مصطفی لطیفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: پیش از این میانگین گوشت مرغ مصرفی در این شهر حدود هفت تن در روز بود، این میزان با توزیع بیش از ۲۱ تن مرغ در بین مردم به سه برابر ظرفیت مصرف روزانه گوشت گرم مرغ رسید.

او افزود: برای پیشگیری از قاچاق مرغ و دخالت دلالان در توزیع مرغ پلمب خودروهای یخچال‌دار بارگیری شده از کشتارگاه مرغ اردبیل با نظارت کامل این اداره برچیده شده و مرغ داخل خودروها به تناسب نیاز مرغ‌فروشی‌ها در اختیار فروشندگان مرغ قرار گرفته و با نظارت بازرسان این اداره توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از همکاری بسیج سپاه در تامین بازرس برای نظارت بر نحوه توزیع مرغ گفت: در خلخال توزیع مرغ در ۲۸ نقطه از شهر با نظارت و بازرسی ۲۸ بازرس آغاز شده است.

وی با اشاره به افزایش  قاچاق مرغ از این منطقه به مرکز کشور اظهارکرد: این اداره در چندین نوبت اقدام به تهیه و تامین مرغ منجمد و توزیع آن کرده ولی تقاضای خرید مرغ در بازار بالا بوده و این امر موجب ازدحام جمعیت در مقابل فروشندگی‌های مرغ شده است.

لطیفی گفت: مرغداری‌های خلخال توانایی تامین گوشت گرم مصرفی روزانه مردم منطقه را دارند و کمبودی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود پس از بازگشت مسافران و کاهش جمعیت شناور ، وضعیت بازار مرغ به حالت عادی بازگردد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی خلخال استان اردبیل گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی خلخال استان اردبیل وزارت جهاد کشاورزی خلخال استان اردبیل گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار روز طبیعت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد

 

به گزارش تابناک، قیمت گوشت گوساله در بازار امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ثبات داشت اما قیمت مرغ کشتار نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد و ۷۷ هزار و ۹۴۰ تومان در بازار رسید. 

همچنین قیمت انواع گوشت و دام زنده در بازار امروز به شرح زیر است:

دام زنده هر کیلو ۳۲۰ هزار تومان 

دام کشتار هر کیلو ۶۰۰ هزار تومان 

مرغ زنده هر کیلو ۵۴ هزار و ۹۲۸ تومان 

گوشت منجمد گوساله هر کیلو ۳۱۵ هزار تومان 

بوقلمون کشتار  هر کیلو ۹۲ هزار تومان 

شترمرغ کشتار هر کیلو ۳۴۱ هزار تومان 

دیگر خبرها

  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
  • کودک ربوده شده از گیلان در خلخال پیدا شد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان