Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قاسم سلیمانی دشتکی پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان هفتکل در فرمانداری این شهرستان ضمن تاکید بر پیگیری وضعیت پروژه های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان های استان گفت: تاکنون مسائل بیست و چهار شهرستان از بیست و هشت شهرستان استان را به صورت جز به جز ب با حضور نمایندگان، فرمانداران و مسئولان استانی و شهرستانی بررسی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به بازدید از شهرستان هفتکل گفت: شهرستان هفتکل از جمله شهرستان هایی است که برای بار دوم مشکلات و پروژه های آن بررسی می‌شود که یک بار در مرکز استان و امروز در خود شهرستان به بررسی مسائل آن پرداختیم.
استاندار خوزستان ادامه داد: عمده مسائلی که داشتند در ارتباط با آب شرب، آب کشاورزی، جاده ها، بیمارستان، ورزش و جوانان، منابع طبیعی بود.
وی اظهار داشت: اختلاف میان منابع طبیعی و مالکین سنتی مورد بررسی قرار گرفت و موارد بند به بند مرور شد و خواسته های فرماندار و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس نیز مطرح شد.
سلیمانی توضیح داد: در ارتباط با زمین ها و عرصه های مورد اختلاف منابع طبیعی و اهالی محلی قرار شد ماده ۵۶ احیا شود و حداکثر ظرف سه ماه آینده جلسات حل اختلاف برگزار شود و تا چند ماه آینده به نتیجه برسند.
وی تصریح کرد: در ارتباط با کشاورزی قرار شد در خصوص بندهای خاکی که منابع طبیعی در دست اجرا دارد میزان ذخیره آب این بندها را به جهاد کشاورزی اعلام نماید و جهاد کشاورزی ظرف یک ماه میزان زمین های قابل کشت و آب مورد نیاز را به سازمان آب و برق استان اعلام نماید و آب و برق نیز حداکثر ظرف یک و ماه نیم مجوزهای لازم را برای کشت پایین دست این بندهای خاکی صادر کند و جدول زمانی مناسبی برای این کار لحاظ نمودیم.
استاندار خوزستان عنوان کرد: در ارتباط با جاده ها حدود سه کیلومتر ورودی است و قرار شد اگر قیر تامین شود حداکثر تا پایان خردادماه و اگر تامین قیر با تاخیر همراه بود حداکثر تا مرداد ماه انشاالله این جاده وصل شود و به جاده عمومی و دسترسی متصل شود.
وی بیان کرد: در مورد آب شرب برنامه ریزی داشتیم که تا پایان خردادماه آب شرب برخی روستاها و برخی پروژه ها و مجمتع ها انجام شود و دوباره تاکید کردیم در موعد مقرر پروژه ها انجام شود.

برچسب‌ها هفتگل طرح های عمرانی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفتگل طرح های عمرانی خوزستان هفتگل طرح های عمرانی خوزستان اخبار کنکور منابع طبیعی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود