Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@16:12:33 GMT

نجات ۲ مفقودی در جنگل ابر شاهرود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۱۹۸۳

نجات ۲ مفقودی در جنگل ابر شاهرود

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان، مفقودی دو نفر در جنگل ابر شاهرود به این مرکز اطلاع داده شد.

وی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر از پایگاه عامل کوهستان ابر به محل وقوع حادثه در جنگل ابر منطقه قطری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه نیروهای امدادی در این عملیات به دو فرد مفقودی امدادرسانی کردند، ادامه داد: سروش واحدیان و حسن ملک‌احمدی ازجمله نیروهای امدادی حاضر در این عملیات بودند.

تصادف در محور سبزوار- میامی با ۲ مصدوم

محمدخانی همچنین از وقوع تصادف کامیون با پراید در کیلومتر ۶۵ محور سبزوار- میامی خبر داد و اضافه کرد: وقوع این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان سمنان گزارش اعزام شد.

وی تعداد حادثه‌دیدگان این سانحه رانندگی را سه نفر اعلام کرد و افزود: نیروهای امدادی از پایگاه هلال احمر میاندشت به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این تصادف دو نفر مصدوم شدند، گفت: یک نفر از مصدومان توسط تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

محمدخانی با بیان اینکه مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد، خاطرنشان کرد: سیدعلیرضا احمدی و عماد کلانتری ازجمله نیروهای امدادی حاضر در این عملیات بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان شاهرود تصادف مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان مفقودی جنگل ابر هلال احمر استان سمنان جمعیت هلال احمر نیروهای امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!