Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@13:06:21 GMT

طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۰۲۰

طرح چندین میلیارد دلاری آلمان برای بازسازی بندر بیروت

دولت آلمان هفتم آوریل (۱۸ فروردین ماه) طرحی چندین میلیاردی برای بازسازی بندر بیروت و حومه پیشنهاد خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دولت آلمان چهارشنبه هفته آینده (7 آوریل) طرحی برای بازسازی بندر بیروت و اطراف آن ارائه خواهد کرد.

رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که هزینه این طرح پیشنهادی آلمان، چندین میلیارد دلار است و لبنان برای اجرای این طرح به دولت جدیدی نیاز دارد که اختیار اصلاحات را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارم آگوست سال گذشته، انفجاری مهیب در یک انبار نیترات آمونیاک در بندر بیروت به وقوع پیوست که موجب کشته شدن حدود 200 نفر و زخمی شدن بیش از 6 هزار نفر شده و خرابی‌ها زیادی به بار آورده است.

چند روز پس از وقوع این انفجار مهیب، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که خسارات ناشی از انفجار بندر بیروت و مناطق مجاور آن بیش از 15 میلیارد دلار است.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان لبنان انفجار بندر بیروت لبنان اخبار آلمان لبنان انفجار بندر بیروت لبنان بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ماکی شامگاه پنجشنبه گفت: انبار کالای ۵۰۰ متری به همراه یک هزار متر فضای باز مجاورت انبار لوازم یدکی دوچرخه در جنوب تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در یک محوطه‌ای چندین انبار و کانتینر کالا وجود داشت، که آتش نشانان مانع رسیدن آتش به این نقاط شدند اما صدای چندین انفجار در محل آتش سوزی شنیده می‌شود و سقف انبار نیز تخریب شده تاکنون مورد مصدومی نداشته است.

وی گفت: این آتش سوزی در مجتمع انباری در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان شهدای هفت تیر رخ داد، که با توجه به گستردگی حادثه مأموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر، لودر و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

کد خبر 6088763

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران