Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت و افزایش تعداد مستمری‌بگیران، اظهار کرد: برای آن که با پیر شدن جمعیت و افزایش تعداد بازنشستگان با مشکل مواجه نشویم باید سرمایه گذاری‌های مختلفی داشته باشیم و این موضوع به اداره و قعالیت های اقتصادی شستا ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر، شناسایی گروه‌ها بیمه گر جدید و وصول مطالبتمان از دولت نگرانی خاصی در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی نداشته باشیم.

حق‌پرست درباره پرداخت سهم بیشتر از سودآوری شستا به سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی از شرکت‌های شستا مدیریتی و برخی از آن غیر مدیریتی است، در مجموع سیاست گذاری مجمع شستا است که پرداخت بخشی از سود را به سازمان تامین اجتماعی مشخص می‌کند و سهم اندکی از پرداخت سازمان به جامعه هدف و بیمه شدگان حاصل از درآمد شستاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با سیاست‌های بهتر در سال‌ آینده، شستا سهم بیشتری در پرداختی‌های سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

بیشتر بخوانید

افزایش قابل قبول پرداختی‌ها به مستمری بگیران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درآمد تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در حالیکه خبر واریز افزایش حقوق ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه اعلام شده است. شهروند خبرنگاری از این افزایش دیر هنگام گلایه دارند.

پیام شهروند خبرنگار ما:

سلام.‌مستأجران مشکلات زیادی دارند . چرا حقوق بازنشستگان کشوری را آنقدر زود اضافه کردن ولی کارگران بازنشسته را هنوز اضافه نکردن؟؟؟کرایه تاکسی را ۵۰درصد اضافه کردن . چرا از دلالان دلار مالیات سنگین نمیگیرند؟؟؟؟؟

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟