Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود Sleep as Android 20210326– برنامه خواب آرام

برنامه Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی برای تنظیم ساعت و بیدار شدن از خواب است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند هر روز یک صدای متفاوت را برای زنگ ساعت خود انتخاب کنند و به آرامی از خواب بیدار شوند.

نرم افزار Sleep as Android علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می‌تواند چرخه‌ خواب کاربران را بدون کم و کاستی ضبط کند. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربری زیبا و توابع عالی بدون شک جامع‌ترین نرم افزار خواب آرام به شمار می‌رود.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر مخصوص اندروید Photo Collage Maker

برنامه  Photo Collage Maker, PIP, Photo Editor, Grid یک اپلیکیشن برای ساخت کلاژ های زیبا و جذاب، مخصوص سیستم عامل اندروید است. در این برنامه تمام ابزارها و قابلیت هایی که برای ساخت کلاژ های حرفه ای نیاز است، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و کاربر تنها در چند گام ساده می تواند کلاژ هایی بسیار زیبا و جذاب ایجاد نماید.

الگوهای مختلفی برای ساخت کلاژ وجود دارد و می توانید آن‌ها را در تعداد و اشکال مختلف بسازید. علاوه بر این قاب های متعددی نیز برای ساخت کلاژ در اختیار کاربر قرار دارد. برای مثال می‌توانید کلاژ های خود را در قاب هایی مثل بیلبورد، زندان، صفحه روزنامه، تلویزیون و …. ایجاد نمایید.

انواع فیلترها برای زیباسازی تصاویر نیز در برنامه تعبیه شده است. همچنین می توانید تصاویر خود را با ابزارهای مختلفی ویرایش کرده و به آن‌ها استیکر یا متن به صورت دلخواه خود اضافه کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود The Weather Network 7.12.7.6973 – اپلیکیشن هواشناسی کامل

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند نرم افزار The Weather Network: Local Forecasts & Radar Maps است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود هواشناسی دانلود نرم افزار دانلود رایگان دانلود نرم افزار اندروید برای ساخت کلاژ نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم