Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:59:24 GMT

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۴۸۵

نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نمی شود

به گزارش ایرنا، ستاد نماز جمعه کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: باتوجه اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر وضعیت نارنجی در شهرستان کرمانشاه به جهت حفظ سلامت مردم متدین و نمازگزاران محترم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ۱۳ فروردین در کرمانشاه برگزار نخواهد شد

ستاد نماز جمعه کرمانشاه از عموم مردم مومن و خداجوی کرمانشاه خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک، مراقب سلامت خود و اطرافیان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه ۱۲ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان اسلام‌آبادغرب در وضعیت قرمز، شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های پاوه، هرسین، صحنه،  ثلاث باباجانی، دالاهو،  قصرشیرین، جوانرود و روانسر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور کرمانشاه محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور کرمانشاه ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان