Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@12:54:51 GMT

برپایی جشن تولد در بوشهر ۷ نفر را کرونایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۷۱۰

برپایی جشن تولد در بوشهر ۷ نفر را کرونایی کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، حمید حبیبی نیا افزود: علیرغم همه توصیه‌ها باز هم شهروندان با حضور در مجلس عزاداری یا مراسم جشن خانوادگی و دورهمی باعث به خطر انداختن سلامت خود و سایر شهروندان می‌شوند.

وی گفت: پس از اطلاع تیم رهگیر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نسبت به ابتلای فردی به بیماری کرونا در تاریخ دوم فروردین بلافاصله اقدام به رهگیری افراد در تماس نزدیک با فرد مبتلا کردند که در آن مدت ۲ نفر از بستگان نزدیک با بیمار مثبت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ادامه داد: با ادامه رهگیری افراد، ۵ نفر دیگر تست سریع کرونای آن‌ها مثبت اعلام شد که مشخص شد همه آن‌ها در مراسم جشن تولد شرکت کرده‌اند، ولی حال عمومی مبتلایان خوب توصیف شد.

حبیبی نیا گفت: با عادی انگاری عموم و رعایت نکردن کامل شیوه‌نامه‌ها و توصیه‌ها مبنی بر برگزار نکردن هرگونه تجمع و تردد نکردن بی‌مورد در مکان‌های شلوغ موارد ابتلا روزانه به کرونا در شهرستان بوشهر سیر صعودی بگیرد به نحوی که شاهد افزایش چشمگیر مراجعه افراد به مرکز غربالگری کرونا در مرکز خدمات جامع سلامت نبی اکرم (ص) جهت انجام تست PCR هستیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی بوشهر ویروس کرونا جشن تولد ابتلا به کرونا اعمال ماه شعبان تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین روز جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران

  ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در واپسین روزهای هفته سلامت کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت سیب و سوران جهت برپایی ایستگاه سلامت برای کارکنان و ارباب رجویان بانک ملی شهر سوران با هدف توانمندسازی مردم درخصوص حفظ و ارتقاء سلامت خود اقدام کردند.
 
وی افزود: شاخص سواد سلامت به‌عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی مؤثر بر سلامت است و آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤلیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم صورت خواهد گرفت.
 
زیبا اربابی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت در این رابطه گفت: افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری افراد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و رسانه‌ای بر بخش سلامت باید هدفمند باشد و لازم است که مردم به‌عنوان منابع اصلی سلامت، در حوزه خود مراقبتی توانمند شده و کنترل بیشتری بر سلامت خود، خانواده و جامعه داشته باشند.
 
 وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس