Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار خان‌احمدی پزشک تیم فوتبال ماشین سازی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد آخرین وضعیت تست کرونایی که از اعضای این تیم گرفته شد، اظهار داشت: تمام تیم‌ها بعد از هفته هجدهم لیگ برتر به دلیل فاصله ۲ هفته‌ای با هفته نوزدهم، چند روز فرصت استراحت داشتند. هرکدام از بازیکنان از شهرهای مختلف به تیم ما اضافه شده بودند و میزان همه‌گیری ویروس کرونا در شهرهای مختلف متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: با مثبت شدن تست کرونای چند نفر از اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال که بازی آخر ما با آن‌ها بود، سعی کردیم خیلی زود با شروع تمرینات از اعضای باشگاه تست کرونا بگیریم.

پزشک ماشین سازی ادامه داد: ما منتظر بازی با گل گهر نماندیم و سریع از بچه‌ها تست گرفتیم تا اگر بازیکنی کرونا داشت، او را قرنطینه کنیم تا بین تیم پخش نشود. طی مکاتباتی که با باشگاه انجام دادیم، این کار را به نتیجه رساندیم. خوشبختانه جواب تمام تست‌ها منفی بود. ضمن اینکه هیچ کدام‌ از بازیکنان علائم بیماری کووید ۱۹ را نداشتند.

او اضافه کرد: منفی شدن تست کرونای اعضای تیم ماشین سازی نشان می‌دهد که کرونایی شدن استقلالی‌ها ربطی به ما ندارد. به همین دلیل استقلال باید علت را در خود باشگاه پیدا کند که چرا چند نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید

زنوزی تا پایان فصل مالک ماشین سازی باقی ماند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران ماشین سازی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست

مدیر تیم آلومینیوم اراک معتقد است برخلاف تیمش، کادر فنی پرسپولیس نتوانست تعویض‌هایی برای حفظ برتری خود در اراک انجام بدهد. - اخبار ورزشی -

روح‌الله اصغری درباره برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی پس از تساوی 4-4، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازیکنان ما انگیزه ویژه‌ای مقابل پرسپولیس دارند و فعل خواستن را در این مسابقه صرف کردند. پرسپولیس در زمین واقعاً فوتبال بازی می‌کند و کارمان مقابل چنین تیم‌هایی راحت‌تر است.

وی با اشاره به بازگشت آلومینیوم به مسابقه، با وجود اینکه با نتیجه 2 بر صفر از میهمان خودش عقب افتاد، خاطر نشان کرد: مسابقه کاملاً یک‌طرفه به سود پرسپولیس نبود و هنگامی که از این تیم عقب می‌افتادیم، اطمینان داشتیم به بازی بر می‌گردیم. مالکیت توپ با ما بود و با اینکه پرسپولیس تنها یک کرنر داشت، ما هفت یا هشت کرنر زدیم. خدا را شکر پس از دو بازگشت در مسابقه و یک بازگشت در ضربات پنالتی، به نتیجه موردنظرمان رسیدیم.

حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با تمجید از سرمربی این تیم تصریح کرد: تعویض‌های حسینی هوشمندانه بود. پرسپولیس هم تعویض‌هایی انجام داد که جواب نداد و این اتفاق شاید به خاطر تدابیر کادر فنی آلومینیوم بود. شروین بزرگ دو گل زد و یک پاس گل داد و علیرضا نقی‌زاده موفق به گلزنی شد. حسینی به بازیکن 20 ساله‌ای چون وطن‌دوست میدان داد که این بازیکن، پنالتی به آن حساسی را تبدیل به گل کرد. بیشتر بازیکنان ما 20 تا 25 ساله هستند.

اصغری در مورد دو پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس طی 72 روز بیان کرد: ما سابقه شکست پرسپولیس را داشتیم و با انگیزه ویژه‌ای به زمین رفتیم. در این مسابقه تسلیم کامل نبودیم. مقابل استقلال هم برتری محسوسی داشتیم و در بازی رفت، پنالتی ما و اخراج روزبه چشمی دیده نشد.

وی همچنین اعلام کرد، با همکاری شرکت آلومینیوم، پاداش ویژه‌ای برای برتری این تیم مقابل پرسپولیس تدارک دیده شده است.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده؛ لیگ مسئله اصلی ماست

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم از این پس دنبال قهرمانی جام حذفی خواهد بود یا همچنان در لیگ برتر برای بهترین نتایج تلاش می‌کند، اظهار داشت: بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، همه بازیکنان هم‌قسم شده بودند به رتبه‌های بالاتری برسیم. هنوز 18 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده و تمرکزمان معطوف به جام حذفی نشده است. بازیکنان و مربیان تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند که در جایگاه پنجم یا ششم قرار بگیریم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک درباره حذف تیم‌های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس از جام حذفی تصریح کرد: لطف جام حذفی به قهرمانی است. دو سال پیش به فینال جام حذفی رسیدیم و صعود به این مرحله اتفاقی شیرین بود، اما لطف جام حذفی به قهرمانی است. قهرمانی در این رقابت‌ها باعث شادی مردم اراک می‌شود. تیم‌های بزرگ حذف شده‌اند و حالا شرایط مهیاست. بازیکنان ما هم زحمت خود را کشیده‌اند و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند