Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:45:38 GMT

استاندار مازندران خواستار ماندن در خانه در روز طبیعت شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۲۹۲۵

استاندار مازندران خواستار ماندن در خانه در روز طبیعت شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان با انتشار پیامی به مناسبت ۱۳ فروردین؛ روز طبیعت ، همچنین از همراهی مردم در رعایت الزامات بهداشتی در ایام نوروز تقدیر کرد و بر ضرورت تداوم مجدانه تر این روند تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران در این پیام نوشت : روز ۱۳ فرودین ماه، که در میان ایرانیان به سیزده بدر و جشن بدرقه نوروز مشهور است در شمار رسومی قرار دارد که همراه با آیین ها و سنت های کهن؛ تجلی بخش آشتی و انس انسان با طبیعت و تدبر و تامل در جمال و جلال الهی در قامت بهار است و مردم ما در این روز پیام طبیعت یعنی مهرورزی، رفق و مدارا و پالایش درون را در دامان طبیعت به آزمون و تجربه می گذارند و دل از کدورت ها می شویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : متاسفانه برای دومین سال پیاپی شیوع ویروس منحوس کرونا و گسترش این بیماری، وضعی را بوجود آورده که حضور در طبیعت، گردهم آمدن و تجمع در مکان های تفریحی گردشگری، مناطق جنگلی، ساحلی و ... برای بدرقه نوروز و بدر کردن سیزده عملا ناممکن شده است و هر گونه تخطی از تاکیدات و محدودیت های کرونایی با خروج از خانه می تواند به نتایجی تاسف بار و غیرقابل جبران منجر شود.

حسین زادگان تاکید کرد : مردم شریف و عزیز مازندران که عموما در همراهی خدمتگزاران خود در ستاد مقابله با کرونا بویژه کادر نستوه و خستگی ناپذیر درمان در طول شیوع این ویروس، نهایت اهتمام خویش را بخرج داده اند، بی شک در این روز نیز در درجه نخست برای حفاظت از سلامت و جان خود و هموطنان خویش و در نهایت؛ تداوم روند پیشگیری و مقابله با این بیماری مهلک که در حال شیوع و جهش دوباره قرار دارد، با ماندن در فضای گرم خانه و خانواده به این همکاری تداوم می بخشند.

استاندار مازندران نوشت : اینجانب؛ ۱۳ فروردین؛ روز طبیعت و سیزده بدر ایرانی را به مردم بزرگوار و صبور مازندران تبریک می گویم و ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت فهیم ایران اسلامی و مردم عزیز مازندران بخاطر رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی، انتظار دارم با الگوگیری و درک پیام طبیعت مبنی بر حفظ چرخه سبز و سرزنده حیات؛ با ماندن در خانه، از حضور بسیار خطرناک در طبیعت جدا پرهیز نمایند و چتر سبز خانه را بجای فضای مخاطره آمیز طبیعت در این شرایط بر سر تک تک عزیزان خانواده بگسترانند و درس مهر، مهربانی و زندگی در محیط امن خانه و خانواده را مرور کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : نیروی خدوم انتظامی وظیفه دارد برای صیانت از جان و سلامت هموطنان در این روز از هرگونه اجتماع در خارج از خانه مجدانه ممانعت بعمل آورد و مردم شریف، بافرهنگ و صبور نیز رسالت دارند برای حفظ سلامتی خود نهایت همکاری را با فعالان مبارزه با کرونا بویژه نیروی خدوم انتظامی بعمل آورند.

حسین زادگان در پایان ابراز امیدواری کرد که در قالب عمل به تاکیدات بهداشتی و محدودیت های کرونایی و واکسیناسیون عمومی، سایه کرونا از سر کشور برچیده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان  نوروز روز طبیعت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان ویروس کرونا استانداری مازندران احمد حسین زادگان نوروز روز طبیعت اخبار کنکور حسین زادگان روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، واکسن کوویدشیلد توسط شرکت انگلیسی-سوئدی آسترازنکا با همکاری دانشگاه آکسفورد توسعه یافته و توسط انستیتو سرم هند تولید شد. این واکسن به طور گسترده در 150 کشور جهان از جمله انگلیس و هند توزیع شد.

برخی مطالعات طی دوران همه گیری کرونا نشان داد این واکسن 60 تا 80 درصد در حفاظت از افراد در برابر ویروس کرونا تاثیرگذار است اما از آن زمان تاکنون تحقیقات بیشتر حاکی از آن بوده که کووید شیلد ممکن است به ایجاد لخته خون در بدن برخی افراد منجر شود که ممکن است مرگبار باشد.

در همین راستا یک شکایت دسته جمعی از سوی حدود 50 قربانی در انگلیس ثبت و در آن ادعا شد واکسن به مرگ و جراحت شدید افراد منجر شده و شاکیان خواستار 100 میلیون پوند غرامت شدند.

یکی از شاکیان مدعی شده بود پس از دریافت واکسن و ایجاد لخته خونی به جراحت مغزی دائمی مبتلا شده و وی نمی تواند کار کند.

هرچند آسترازنکا در مقابل این ادعا از خود دفاع کرد اما برای نخستین بار در یکی از اسناد دادگاه اعتراف کرد این واکسن در مواردی بسیار نادر به TTS یا ترومبوز همراه با سندرم ترومبوسیتوپنی منجر می شود که مشخصه آن ایجاد لخته خون و کاهش تعداد پلاکت های خون در افراد است.

این اعتراف آسترازنکا با تاکید شرکت در 2023 میلادی مبنی بر این است که قبول نمی کندTTS به طور عمومی در نتیجه تزریق واکسن ایجاد شود، تضاد دارد. از سوی دیگر سازمان جهانی بهداشت نیز تایید کرده بود کووید شیلد ممکن است عوارض جانبی مرگبار داشته باشد.

کد خبر 6093330

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد