Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:32:55 GMT

حمله تند عضو شورای نگهبان به دولت روحانی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۳۲۱۴

حمله تند عضو شورای نگهبان به دولت روحانی

عضو حقوقدان شورای نگهبان به درخواست حسام‌الدین آشنا واکنش نشان داد.

 هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان در واکنش به اظهارات حسام‌الدین آشنا در توییتر نوشت: ‏معیارهای بررسی صلاحیت که در سال ۹۶ بطور رسمی اعلام شده اما شاید بهتر این باشد که مشروح مذاکرات هیات محترم وزیران در خصوص کمبود مرغ و تخم مرغ فعلا منتشر شود تا مردم بدانند دولت محترم چرا در تامین دو قلم کوچک معیشتی تا این اندازه ناتوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درد مردم فعلا مرغ و تخم مرغ است جناب آشنا!

حسام‌الدین آشنا طی توییتی نوشته بود: ‏‌با توجه به نزدیک شدن ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری مجددا از شورای محترم نگهبان درخواست می شود که برای جلب بیشتر اعتماد و احترام عمومی؛ آیین رسیدگی، ملاک‌های تفصیلی و اهم مذاکرات خود را در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان مطرح دوره های‌ گذشته منتشر کند./ خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

پیش‌تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • حمله ناگهانی مار به نگهبان باغ‌وحش حین غذا دادن (فیلم)