Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه عوامل پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 4 صبح در مقابل تفرجگاه‌های پایتخت حضور دارند به تدابیر پلیس راهور در راستای مصوبات ابلاغی در خصوص ۱۳ فروردین اشاره و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که شهروندان اجازه ورود به پارک‌ها و تفرجگاه ها را ندارند همکاران بنده از ساعت 4 صبح امروز در کلیه معابر سطح شهر تهران مستقر و نسبت به اجرای مصوبات اقدامات خود را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل پلیس راهور تهران بزرگ به صورت صد درصدی در مقابل تفرجگاهها و پارکها حضور دارند و با اجرای طرح هایی که از پیش تعیین شده است، اجازه ورود شهروندان به پارک ها و تفرجگاهها را نمی دهند.

بهرام آبادی ضمن تشکر از شهروندان در خصوص همکاری با پلیس راهور از آنها خواست همکاری بیشتری در خصوص عدم مراجعه به بوستان ها و عدم پارک خودروها در مقابل بوستان ها داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1092080 برچسب‌ها پلیس راهنمای و رانندگی تهران محدودیت های کرونایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر