Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: یکی از معضلات جدی در مدیریت اجرایی کشور وجود ساختارهای معیوب با وجود مدیریت جزیره‌ای در قوای سه‌گانه است.

حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره مشکلات کشور در سال گذشته اظهار کرد: یکی از معضلات جدی در مدیریت اجرایی کشور وجود ساختارهای معیوب با وجود مدیریت جزیره‌ای در قوای سه‌گانه است که تا به شکل منطقی قوانین و دستوالعمل های آن اصلاح نشود و یک مدیریت جامع و سیستمی یکپارچه در ساختار سازمانی و اجرایی کشور مستقر نشود، همچنان شاهد این ناهنجاری‌های کنونی و بی تدبیری در مدیریت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره راهکار برون رفت از این شرایط اظهار کرد: باتوجه به مطالعات صورت گرفته موارد ذیل را می توان به عنوان راهکارهایی برای برون رفت از رکود در بخش اقتصاد و تولیدی ذکر کرد، از جمله تدوین راهبرد توسعه صنعتی و انتخاب پیشران ها، شفافیت، رقابت و تسهیل برای ورود به کسب و کارها و اداره بنگاه ها و نیز کاهش هزینه فرایند تولید با هزینه دار کردن فعالیت های نامولد رقیب تولید و دیگر تأمین امنیت سرمایه گذاری، ارتقای سطح فرایند تأمین مالی در تولید، پیش بینی پذیری بازار ارز و حفظ رقابت پذیری تولید داخلی و همچنین ثبات و کنترل نرخ ارز و کاهش و کنترل تورم از طریق کنترل بانک ها و تقویت سیاست های پولی در کشور.

بیادی درباره اینکه برای اصلاح این امور نیازمند اصلاح قوانین هستیم یا خیر، گفت: قوانین و ضوابط مربوط به جامعه بزرگ و اجرایی و مدیریتی حتما نیاز به بازنگری دارد و بعضا باید تغییر یابد، قوانین مربوط به حوزه‌های پولی و مالیاتی، تامین اجتماعی، بیمه بیکاری، افزایش توانمندی‌های بخش خصوصی و کاهش اختیارات و کوچک سازی بخش های دولتی و تقویت حوزه سلامت و بهداشت و آموزش و پرورش باید تغییر یابد. همچنین بکارگیری افراد با دو شاخصه مهم دانا و توانا که لازم و ملزوم یکدیگر هستند و همچنین توسعه فرهنگ «صداقت در گفتار و سلامت در عمل» با برنامه و استقرار روش های هوشمند فرهنگی و اجتماعی از جمله ملزومات هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشکلات اقتصاد رقابت کاهش هزینه سرمایه گذاری ارز نرخ ارز جامعه تامین اجتماعی بخش خصوصی سلامت حسن بیادی نوروز نوروز 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سوادآموزان از صبر تحمل معلم خود گفتند.

در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ سواد آموز اتباع در استان البرز آموزش می‌بینند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا