Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@19:01:12 GMT

غیبت عجیب باصفا در تمرینات ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۶۶۸

غیبت عجیب باصفا در تمرینات ماشین سازی

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان باصفا هافبک تیم فوتبال ماشین سازی که مدتی دچار مصدومیت بود و چند بازی مهم تیمش را از دست داد، در تمرینات اخیر ماشین سازی شرکت نکرده است.

باصفا که تازه شرایط بازی را پیدا کرده بود، حتی در تست کرونایی که از تمام اعضای باشگاه ماشین سازی گرفته شد نیز شرکت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین سازی روز دوشنبه در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان گل گهر سیرجان است و باید دید سرنوشت هافبک تاثیرگذار ماشین سازی چگونه پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید

زنوزی تا پایان فصل مالک ماشین سازی باقی ماند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس در بازی هفته بیست و پنجم مقابل مس رفسنجان ششمین پاس گل فصل خود را داد و این پاس گل‌ها برای سه بازیکن مختلف ارسال شده و سعید سحرخیزان هم از نبوغ این بازیکن بهره‌مند شد.

بین بازیکنان گل‌گهر احمد زنده‌روح بیشترین سهم را داشته و روبرتو تورس 4 بار این بازیکن برای این بازیکن پاس گل ارسال کرده و هماهنگی جالبی بین هافبک‌های این تیم وجود دارد و یکی دیگر از پاس‌گل‌های تورس برای علیرضا علیزاده ارسال شده است.

او در بازی گذشته اولین پاس گل خود را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا مهاجم جوان این تیم هم بتواند روی پاس‌های دقیق او گلزنی کند.

اکثر پاس‌ گل‌های تورس روی ارسال‌های کوتاه و بلندی بوده که در جریان مسابقه انجام شده و بازیکنان گل‌گهر با شناخت خوبی که نسبت به او پیدا کردند با استارت‌های ناگهانی و انفجاری پشت مدافعان حریف قرار می‌گیرند و صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند.

ارسال روز گذشته تورس برای سحرخیزان خط‌کشی شده با قوس مناسب بود، دید وسیع تورس زمانی که در جناحین صاحب توپ است بارها برای گل‌گهر در بازی با مس‌رفسنجان برای این تیم موقعیت‌ساز بود و عملکرد خوبی مقابل هافبک‌های دونده این تیم داشت.

آمار پاس گل‌های تورس در این فصل به شرح زیر است:

هفته نهم - زنده‌روح
هفته یازدهم - زنده‌روح
هفته ششم - علیرضا علیزاده
هفته هجدهم - زنده‌روح
هفته بیستم - زنده‌روح
هفته بیست و پنجم - سحرخیزان

دیگر خبرها

  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!