Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع دهگلان، با تاکید بر ضرورت نظارت هرچه بیشتر بر بازار، اظهار کرد: موضوع اقتصاد و وضع معیشت مردم چنان مهم وحائز اهمیت است که پس از دوری از شرک و کفر و انحراف عقیدتی، مبارزه با فساد اقتصادی از مهمترین مولفه های حکومت و دولت و جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کم فروشی، گران فروشی، احتکار و ایجاد خلل در امور اقتصادی و مدیریت ناصحیح و ضعف مدیریت در مبارزه با این آسیب ها از مصادیق فساد مدریتی است.

امام جمعه دهگلان با بیان اینکه یکی از ماموریت های انبیای الهی علیهم الصلاه والسلام توصیه به عدالت، نظارت بر مسائل اقتصادی و مخصوصا در بیع و معامله بوده است، گفت: این مهم تامین کننده سلامت و عزتمندی جامعه بوده، ایمان و رعایت تقوای الهی اقتصاد و معیشت سالم تامین کننده سعادت دنیا و آخرت جامعه است.

ماموستا محمدی با تاکید بر اینکه مبارزه با گران فروشی و کم فروشی باید قاطعانه و حالت بازدارندگی داشته باشد، عنوان کرد:اکتفا به جریمه نقدی مشکل گشا نیست متاسفانه در برخورد با این مفاسد قاطعیتی احساس نمی شود.

وی اظهار کرد: معیشت مردم مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و مدیران دلسوز نظام است و نام گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی ها  از سوی رهبری اهمیت دغدغه معیشت عمومی مردم را بیان می کند.

ظرفیت های شهرک صنعتی دهگلان مغفول مانده است

امام جمعه دهگلان افزود: شهرک صنعتی شهرستان دهگلان بعنوان یکی از بهترین و مهمترین ظرفیت های شهرستان متاسفانه مغفول مانده که می طلبد مسولین استانی و شهرستانی با حمایت و پشتیبانی و رفع موانع دست و پاگیر در بهبود وضعیت این شهرک های صنعتی قدم برداشته و موجب ایجاد اشتغال جوانان این منطقه شوند.

ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه های این هفته به اهمیت امنیت پرداخت و گفت:  خداوند متعال در قرآن کریم در کنار اصلاح امور معیشتی جامعه به موضوع امنیت و اهمیت آن اشاره فرموده است.

وی تصریح کرد: امنیت به عنوان یکی از مهمترین مولفه های هر دولت و حکومت و در هر کشوری به عنوان خط قرمز قلمداد می شود.

امام جمعه دهگلان گفت: امروزه با مجاهدت های خالصانه وزارت اطلاعات و سربازان گمنام شاهد امنیتی پایدار و عزتمند در کشور هستیم.

ماموستا محمدی از تعهد، تدین، قانون گرایی و شرع محوری به عنوان ویژگی های نیروهای امنیتی در کشور نام برد و گفت: شناسایی لایه های پنهان گروه ها و توطئه گران و ناقضان امنیت و مقابله با باندهای بین المللی قاچاق مواد مخدر،  مقابله با نفوذ دشمن به مراکز علمی وهسته ای وزیر ساخت ها، مقابله با تروریست های وابسته به سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی کشور های معاند،  مقابله با فرقه ها و جریانات انحرافی و اقدامات دشمن برای ایجاد تفرقه مذهبی وقومی و  شناسایی و مقابله با باندهای اخلالگر اقتصادی وارزی وتلاش برای بالا بردن امنیت اقتصادی در جهت سرمایه گذاری داخلی وخارجی، مقابله با اقدامات دشمن در فضای رسانه ای  و مجازی، توجه به شعار جذب حداکثری ودفع حداقلی و دوری از جریانات سیاسی، حزبی و جنجال های رسانه ای از دیگر ویژگی های بارز این عزیزان است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دهگلان ماموستا محمدی سربازان گمنام دهگلان مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد