Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:43:29 GMT

جاسازی شیشه در لباس و چمدان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۹۷۶

جاسازی شیشه در لباس و چمدان

به گزارش تابناک به نقل از میزان، حشمت اله ملکی در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر راه آهن تهران حین کنترل مسافران قطار کرمان تهران، به فردی از مسافران به هویت معلوم مظنون و موفق شدند در بازرسی از وسایل همراه وی بیش از ۵۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که داخل لوله فلزی چمدان جاسازی شده بود و همچنین لباس‌هایی به وزن بیش از ۳ کیلوگرم که کاملا آغشته به شیشه بودند را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و حسب دستور مقام قضائی متهم و مواد مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شد.

سردار ملکی افزود: این نوع مواد مخدر که به شکل مایع است از کشور افغانستان وارد کشور شده و قاچاقچیان با آغشته کردن آن به تار و پود لباس قاچاق کرده و پس از طی فرآیندی دوباره آن را از لباس استخراج و استفاده می‌کنند که ماموران پلیس راه آهن همواره با هوشیاری لازم زمینه فعالیت برای سوداگران مرگ را مانع می‌شوند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری ناجا درخاتمه خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن کشور با قاطعیت در مبارزه با سوداگران مرگ و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی مواد افیونی در جامعه به تلاش خود ادامه می‌دهد و معتقد است علاوه بر تلاش شبانه روزی پلیس، همکاری شهروندان عزیز با پلیس می‌تواند نقش مهمی در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ ایفا کند لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک حین سفر با قطار مراتب را طی تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۱۲۳۰۰۰ مطرح کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین پلیس پیشگیری شیشه اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین مواد مخدر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم