Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حمیدرضا رحیمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: براساس شرایط جدید کرونایی و وضعیت نارنجی مشهد، تعداد کارکنان دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروی و مرتبط با خدمات اساسی در محل کار، حداکثر تا یک سوم کاهش خواهد یافت؛ حداکثر نیمی از کارکنان سایر دستگاه‌ها می‌توانند در محل کار حضور داشته و نیمی دیگر باید اقدام به دورکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ماموریت‌های اداری غیرضروری در این شرایط لغو و جلسات با رعایت الزامات بهداشتی در فضای سربسته حداکثر با تعداد ۲۰ نفر قابل برگزاری است.

وی افزود: مشاغل گروه‌های سه و چهار به طور کامل و به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود، این شرایط بانظر و تشخیص وزارت بهداشت قابل تسهیل و یا تشدید است.

رحیمی در خصوص وضعیت تردد خودروها در شرایط نارنجی عنوان کرد: ورود خودرهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی به سایر شهرها و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی به طور کامل ممنوع است و متخلفین در هر ۲۴ ساعت به میزان ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تردد خودروهای شخصی نیز مانند روزهای گذشته درسطح شهر از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح به استثنای خودروهای مجاز با تایید فرمانداری ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزارتومانی را به همراه خواهد داشت.

رحیمی در خصوص فعالیت‌های آموزشی نیز گفت: تمامی فعالیت‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها و موسسات و آموزشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و نیز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مساجد و مراسم آیینی و مذهبی نیز به طور کامل تعطیل خواهد بود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه هنوز از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغیه‌ای بابت تغییر وضعیت مشهد به نارنجی به ما اعلام نشده، اظهار کرد: همچنین تا این لحظه ستاد کرونای استانی و پلیس راهور ناجا کشور در خصوص مشهد به ما چیزی ابلاغ نکرده است.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: اگر مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهرهای قرمز و نارنجی، مسافرین مکلفند طی بازه زمانی ۷۲ ساعته شهر را ترک کنند در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از این پس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به مشهد و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از مشهد ممنوع است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد دانشگاه علوم پزشکی دکتر حمیدرضا رحیمی رییس پلیس راه خراسان رضوی محدودیتهای کرونایی مشهد خودروهای شخصی شخصی با پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!

بارش‌های اخیر در کرمان هر چند دو برابر میانگین بارش سال گذشته اعلام شده‌است، اما با خود خسارت‌هایی را به همراه داشت.

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با صدور هشدار قرمز از ۲۷ فروردین کرمان به ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌اند. به تازگی تصویری از آب گرفتگی پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانه‌های خودروسازی ارگ جدید بم نیز منتشر شده‌است.

مدیر بحران کرمان در این باره به همشهری می‌گوید: «بارش سیل‌آسا در مدت زمان کوتاه و با شدت زیادی رخ داد و باعث آبگرفتگی پارگینک غیر مسقف کارخانه خودروسازی ارگ جدید بم شد. برای بررسی موضوع و برآورد خسارت استاندار کرمان در منطقه حاضر شد.»

حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «به دستور استاندار ستاد ویژه بحران برای بررسی میزان خسارت و رفع این مشکل صادر شده‌است. بلافاصله نیز خودروهای لجن‌کش به این منطقه عازم شدند تا تخلیه پارکینگ از آبگرفتگی و گل و لای حاصل از بارش سیل آسا انجام شود. از آنجا که آبگرفتگی در محوطه سر باز اتفاق افتاد، خسارت چندانی حاصل نشده است. اما بررسی و ارزیابی میزبان خسارت ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.»

این‌طور که مدیر بحران استان کرمان به همشهری می‌گوید با فروکش کردن آب در روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌بود، راه های دسترسی روستایی باز است. 

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر