Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید تقی‌زاده روز جمعه در حاشیه بازدید از استخر سرپوشیده در حال ساخت شهر خوسف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر ورزش و جوانان نیز بر تکمیل پروژه‌های دارای درصد پیشرفت فیزیکی بیشتر تاکید دارد و درصدد تکمیل و بهره‌برداری از این گونه پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید هستند.

وی اظهار داشت: اولویت اول ادارات ورزش و جوانان در راستای تکمیل این پروژه‌ها در نظر گرفته شود و مابقی نیز بعد از افتتاح می‌تواند اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی استخر سرپوشیده شهرستان خوسف با برنامه مدون و عملیاتی طی چهار ماه آینده این استخر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: هرچه این پروژه در زمان دیرتری به بهره‌برداری برسد هزینه‌های جانبی آن افزایش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی که تا عصر دیروز ادامه داشت، گفت: معاون وزیر سه شبانه‌روز در استان حضور داشته که قابل تقدیر است.

حسین خسروی اسفزار افزود: لازم است با برنامه‌ریزی دقیق‌تر از حضور وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی، استفاده بیشتر و شایسته‌تری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده است در سفر وزرا و مسوولان کشوری به استان باید توجه بیشتری به این موضوع صورت گیرد.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تعریف مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که در مقابل تکانه‌ها کشور را حفظ کند و یکی از معضلات استان خراسان جنوبی، خشکسالی و کم‌آبی است، نیازمند توجه ویژه است.

وی ادامه داد: موضوعات مرتبط با جوانان، مشکلات آنها و مشکلات ورزشی از موضوعاتی بوده که در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کمتر به آن پرداخته شد و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

خسروی خواستار بازدید از پروژه‌های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند شد و گفت: خانه جوان افتتاح شد ولی از آن مهمتر خانه جوانی است که در مرکز استان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید در تهیه منابع بیش از گذشته بهره‌مند شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم گفت: ساخت استخر سرپوشیده شهر خوسف از سال ۱۳۹۰ شروع شد و امیدواریم در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

حسن عزیزی افزود: این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن ۴۰ میلیارد هزینه شده و برای تکمیل ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال این پروژه اعتبار داشته که بیشتر آن برای دیون پرداخت شده است.

فرماندار خوسف نیز گفت: این شهرستان به دلیل گستردگی بسیار زیاد و نبود زیرساخت‌های ورزشی نسبت به میانگین کشوری و استانی فاصله زیادی دارد.

محمدعلی آخوندی اظهار داشت: استخر سرپوشیده شهر، گود زورخانه و سالن ورزشی سقف کوتاه خوسف از مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش مرکز شهرستان بوده که نیازمند توجه ویژه است.

وی گفت: این شهرستان بیش از ۲۰۰ روستا و آبادی دارای سکنه دارد که فقط در یک روستا زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار خوسف با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار امیدواری کرد که در حوزه اعتباری توجه ویژه به این شهرستان شود.

همچنین امروز با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان در شهرستان خوسف زمین چمن مصنوعی شهر تازه تاسیس ماژان به بهره‌برداری رسید.

تقی‌زاده در حاشیه این افتتاح گفت: در سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به استان خراسان جنوبی تعداد ۵۵ پروژه به مساحت ۱۱۹ هزار و ۹۶۰ متر مربع و اعتبار هزینه شده ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با مساحت ۶۹ هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار پیش بینی شده ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

وی اظهار داشت: با افتتاح این طرح‌ها حدود ۱۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان خراسان جنوبی اضافه شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف هم گفت: زمین چمن مصنوعی شهر ماژان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

فاطمه چهکندی‌نژاد افزود: این سومین زمین چمن مصنوعی در شهرستان خوسف است.

وی بیان کرد: زمین‌های چمن مصنوعی مورد استقبال خوب ورزشکاران و جوانان قرار گرفته و هزینه‌های احداث آن کمتر از سالن‌های ورزشی است.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان خوسف در ۳۶ کیلومتری بیرجند است.

وزیر ورزش و جوانان عصر چهارشنبه (۱۱ فروردین) برای حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، بررسی روند پیشرفت طرح‌های مختلف و افتتاح چند طرح‌ ورزشی وارد خراسان جنوبی شد.

مسعود سلطانی‌فر که وزیر معین خراسان جنوبی در اقتصاد مقاومتی است پس از ورود به بیرجند راهی شهرستان مرزی زیرکوه شد و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت کرد.

وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه (۱۲ فروردین) با سفر به شهرستان‌های سرایان، فردوس، بشرویه و طبس طرح‌های ورزشی را افتتاح کرد و از راه زمینی به یزد رفت تا از آنجا با هواپیما به تهران برود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی را در این سفر همراهی کردند و معاون وزیر ورزش و جوانان تا امروز (جمعه) در استان حضور داشت.

برچسب‌ها خوسف افتتاح طرح مسعود سلطانی فر جمشید تقی زاده اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف افتتاح طرح مسعود سلطانی فر خوسف افتتاح طرح مسعود سلطانی فر جمشید تقی زاده اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور وزیر ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی اقتصاد مقاومتی استخر سرپوشیده بهره برداری پیشرفت فیزیکی شهرستان خوسف خراسان جنوبی پروژه ها متر مربع طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود