Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:35:44 GMT

هشدار آلمان درباره فرصت حفظ برجام

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۲۵۸

هشدار آلمان درباره فرصت حفظ برجام

به گزارش ایرنا، هایکو ماس روز جمعه با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد که بازگشت به توافقی که از سوی تمام طرف‌ها ارج نهاده شود مزیتی برای کل منطقه و بهترین زمینه برای مذاکره درباره سایر مسائل مهم پیرامون ثبات منطقه خواهد بود.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در روز جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ برابر با 2 آوریل ۲۰۲۱ بصورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست اعضای برجام با اشاره با ابعاد فاجعه‌بار خروج آمریکا از برجام بر انتفاع ایران از برجام، بر از دست ندادن زمان در این مقطع تاکید کردند. 

طرف های برجام همچنین ضمن تاکید بر تعهدشان جهت حفظ برجام، تصمیم گرفتند این جلسه کمیسیون مشترک را هفته آینده جهت تداوم رایزنی‌ها در وین از سر بگیرند تا اقدامات مربوط به لغو تحریم‌ها و گام‌های هسته‌ای را ازطریق گروه‌های کارشناسی مربوطه مشخص کنند.

در همین حال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت که هدف از برگزاری نشست هفته آینده، «سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است.   ایران و ایالات متحده دیداری نخواهند داشت؛ غیرضروری است.»

برچسب‌ها برجام هایکو ماس ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام هایکو ماس ایران برجام هایکو ماس ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل هاشمی صبح سه شنبه در نشست بررسی طرح های اقتصادی با اشاره به اینکه رویدادهای بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه های بین المللی می تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه ای نقش بسیار زیادی ایفا می کند، تصریح کرد: استان مازندران در سال های اخیر در بحث اجرای همایش های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در ایجاد قراردادهای مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود.

وی گفت: در همین راستا در سال گذشته مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

هاشمی به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر نشست هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قراردادهای تجاری خارجی در مازندران شده است.

کد خبر 6092679

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است