Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:28:58 GMT

جزئیات فعالیت ادارات لرستان با توجه به شرایط جدید کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۱۹۱

جزئیات فعالیت ادارات لرستان با توجه به شرایط جدید کرونایی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهرهای استان اظهار داشت: اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی متناسب با رنگ بندی شهرهای استان ابلاغ شده است.

وی گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرهای استان طرح هوشمند اجرای محدودیت‌ها متناسب با رنگ بندی اعلام شده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و از روز شنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: این محدودیت‌ها متناسب با رنگ قرمز و نارنجی شهرها، به وسیله دستگاه‌های اجرایی استان به استثنا نیروهای مسلح، از تاریخ ابلاغ و تا اطلاع بعدی لازم الاجرا است.

کشکولی با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده در شهرها را بر اساس رنگ بندی گفت: در این راستا در شهرهای وضعیت قرمز حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه خواهد بود، همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان است.

وی با اشاره به لغو همه مأموریت‌های اداری در شهرهای قرمز کرونایی تصریح کرد: برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۵ نفر خواهد بود.

معاون استاندار لرستان گفت: تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد بود.

کشکولی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط در شهرهای وضعیت نارنجی استان گفت: حضور دو سوم کارکنان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه‌های اجرایی، لغو مأموریت‌های اداری غیر ضروری، برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر ۲۰ نفر و تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای خرم آباد، بروجرد، نورآباد، ازنا و الیگودرز در وضعیت قرمز کرونا و شهرهای دورود، کوهدشت، الشتر، پلدختر، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.
 

کد خبر 5179663

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین بوشهر عکس استانها خرم آباد اراک سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه گرگان دستگاه های اجرایی محدودیت ها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس ستاد اجرایی استانی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، درباره میزبانی استان از جشنواره گفت: یکی از پایه‌های مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حوزه تئاتر ایثار است که هشتمین دوره جشنواره ملی تئاتر ایثار از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت در استان گلستان برگزار می‌شود. همه موضوعات طرح‌شده در نمایش‌های این جشنواره، در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم شهدا و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شاهد تلفیقی از حضور هنرمندان ایثارگر و غیرایثارگر هستیم. در این دوره از جشنواره ۸ گروه نمایش صحنه‌ای و ۱۰ گروه نمایش خیابانی از سراسر کشور در استان گلستان حضور دارند.

اسدی تاکید کرد: برای نخستین بار، این دوره جشنواره علاوه بر میزبانی شهر گرگان، به صورت غیرمتمرکز در دیگر شهرستان‌های استان گلستان نیز برگزار و نمایش‌ها در آن شهرستان‌ها از جمله گنبد، رامیان و بندر گز نیز اجرا می‌شوند. این امر موجب بهره‌مندی و اثرگذاری فرهنگی بیشتر در دیگر نقاط استان می‌شود. ضمنا تدابیری اندیشیده شده که گروه‌های نمایشی در مساجد نیز اجرا داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش نیز در جدول اجرایی جشنواره کارگاه‌های آموزشی در سراسر استان برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان درباره همراهی سایر نهادهای استان در برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، گفت: با عنایت و همراهی استاندار محترم استان جناب آقای دکتر زنگانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر و بالابردن کیفیت اجرایی جشنواره همراهی و همکاری دارند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی، از ۲۵ الی ۲۸ اردیبهشت امسال در استان گلستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089723 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه