Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:27:43 GMT

نحوه حضور کارکنان لرستانی در وضعیت جدید کرونا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۲۶۶

نحوه حضور کارکنان لرستانی در وضعیت جدید کرونا اعلام شد

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی جمعه شب  اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در دستگاه‌های اجرایی را متناسب با رنگ بندی شهر های استان ابلاغ کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان در این خصوص گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز و نارنجی در شهرهای استان طرح هوشمند اجرای محدودیت ها متناسب با رنگ بندی اعلام شده به دستگاه های اجرایی ابلاغ و از روز شنبه مورخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کشکولی اظهار داشت: این محدودیت ها متناسب با رنگ قرمز و نارنجی شهر ها، بوسیله دستگاه های اجرایی استان به استثناء نیروهای مسلح، از تاریخ ابلاغ و تا اطلاع بعدی لازم الاجراست. 

وی محدودیتهای اعلام شده در شهرها را بر اساس رنگ بندی اینگونه عنوان کرد و افزود: در شهرهای وضعیت قرمز، حضور کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان حداکثر با یک دوم ظرفیت و با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، اما سایر دستگاههای اجرایی حضور حداکثر یک سوم کارکنان را خواهند داشت.

وی تاکید کرد: لغو تمامی ماموریت های اداری، برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۵ نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق با وضعیت قرمز کرونایی است.

کشکولی گفت: همچنین در شهرهای وضعیت نارنجی، حضور دو سوم کارکنان دستگاههای اجرایی خدمات رسان در محل کار با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، حضور تا یک دوم کارکنان در سایر دستگاه های اجرایی و لغو ماموریت های اداری غیر ضروری الزامی است.

وی برگزاری جلسات در فضای بسته با رعایت الزامات بهداشتی و حداکثر ۲۰ نفر و تعطیلی تمامی مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزشی، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه از دیگر اقدامات در مناطق نارنجی در سطح استان است.

معاون استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرهای خرم‌آباد ، بروجرد، نورآباد، ازنا و الیگودرز در وضعیت قرمز کرونا و شهرهای دورود، کوهدشت، الشتر، پلدختر، رومشکان و دوره چگنی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ستاد ملی استانداری لرستان لرستان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ستاد ملی استانداری لرستان کرونا ستاد ملی استانداری لرستان لرستان اخبار کنکور دستگاه های اجرایی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان گفت: سه هزار بسیجی محلات و اقشار نوزدهم و بیستم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، محمد محمودوند امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار کرد: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روزهای نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردوهای راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد خبر 749155

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه