Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:59:41 GMT

وزیر دفاع یمن: الان ما با ۶ سال قبل، قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۵۴۹

وزیر دفاع یمن: الان ما با ۶ سال قبل، قابل مقایسه نیست

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه قدرت نظامی صنعاء قابل قیاس با شش سال قبل نیست، گفت که «بانک اهدفی زیادی در عمق خاک عربستان داریم». - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اظهار داشت که صنعاء بانک اهدافی زیادی در عمق خاک سعودی دارد و تا زمانی که حملات ائتلاف سعودی ادامه داشته باشد، حملات یمن ادامه خواهد داشت و مقابله به مثل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العاطفی که با المسیره گفت‌وگو می‌کرد، افزود: کشورهای متجاوز در بدترین شرایط خود به سر می‌برد و امروزه به دنبال خروج از باتلاق یمن است.

وی تصریح کرد: اطلاعات و داشته‌هایمان این امکان را به ما می‌دهد که بدنه ائتلاف متجاوز را متزلزل و ریاض، واشنگتن، لندن، پاریس و تل‌آویو را عصبانی کنیم.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد، مأرب یکی از استان‌های یمن است که باید همانند سایر استان‌ها آزاد شود.

العاطفی گفت که گزینه‌های دشمن برای حمله به یمن در حال کاهش است اما گزینه‌های ما رو به افزایش است و می‌توانیم استراتژی «ضربه دردناک بزرگ» را اجرا کنیم.

وزیر دفاع یمن خاطر نشان کرد، نیروهای ارتش یمن موفق شدند طرح‌های نظامی طراحی کنند که ائتلاف متتجاوز را غافلگیر کند.

انتهای پیام

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد

وزیر دفاع روسیه گفت که ارتش این کشور باید کمیت و کیفیت تولید تسلیحات خود را به منظور حفظ سرعت پیشروی‌های روسیه در جنگ با اوکراین بالا ببرد.

به گزارش ایسنا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه، امروز (چهارشنبه) گفت که روسیه باید کمیت و کیفیت تسلیحات خود را به منظور حفظ  سرعت پیشروی‌های روسیه در منطقه عملیاتی در اوکراین بالا برده و ترکیب رزمی نظامیان خود را گسترش دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شویگو در جلسه‌ای در مقر فرماندهی مشترک نیروهای مسلح روسیه گفت: برای حفظ سرعت لازم حملات و اطمینان یافتن از تقویت توان رزمی گروه نظامیان برای اقدامات بیشتر، افزایش کمیت و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی‌ ارسالی برای نیروها لازم است.

او بیان کرد که فرماندهی مرکزی ارتش در حال انجام دادن فعالیت‌های هدفمندی برای تحقق این امر است.

شویگو همچنین گفت: با برخی شرکت‌های صنعتی قراردادهایی به شرط ظرفیت کامل آن‌ها و کاهش حداکثری بازه تولید تسلیحات و تجهیزات نظامی امضا شده است.

افزون بر این، وزارت دفاع روسیه، دیروز اعلام کرد که تجهیزات جدید برای دفاع پهپادی روسیه در طی این جلسه به شویگو ارائه شده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نتایج مدرن‌سازی تسلیحات استاندارد جهت بالا بردن بازدهی و قابلیت مبارزه با پهپادهای دشمن و حفاظت نیروها در مقابل پهپادهای دشمن در خط مقدم به وزیر دفاع ارائه شد.

طبق تصاویر ویدیویی ارائه‌شده توسط وزارت دفاع روسیه، این تجهیزات جدید شامل یک مسلسل ضد هواپیما با یک قطعه نشانه‌روی جدید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • معترضان به جنگ غزه سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را قطع کردند
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات