Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین الملل خواست تا به مسئولیت‌های خود در قبال تخریب منازل و دارایی های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی عمل کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای تشدید چشمگیر اقدامات رژیم اشغالگر در تخریب خانه‌ها و تاسیسات فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و اطراف آن و مناطق موسوم به «ج» که اکثریت مناطق کرانه باختری اشغالی را تشکیل می‌دهد، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارت خانه تاکید کرد: گزارش‌های محلی، اسرائیلی و بین المللی به این تشدید اقدامات اشاره کرده‌اند که در آخرین گزارش بر تخریب یا کنترل بر ۲۶ ساختمان در کرانه باختری اشغالی طی دو هفته گذشته و بی خانمان شدن ۳۴ شهروند از جمله ۱۵ کودک و آسیب رساندن به حدود ۴۰ شهروند دیگر تاکید شده است.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد: مسئولان اشغالگر به اجرای طرح‌های استعمارگرانه خود همانند آنچه که در حال حاضر در غرب بیت لحم رخ می‌دهد، ادامه می‌دهند و اقدامات خود در تعقیب حضور فلسطینی‌ها در مناطق «ج» را تشدید می‌کنند و به تخریب خانه‌ها و تاسیسات را در طول شبانه روز ادامه می‌دهند تا آن منطقه از شهروندان فلسطینی خالی شود و شهرک‌نشین‌های استعمارگر به جای آنها سکنی گزینند.

وزارت خارجه فلسطین دولت اشغالگر را کاملا و مستقیما مسئول جنایت تخریب خانه‌ها و تاسیسات دانست و از اینکه به این جنایت‌ها فقط به عنوان یک آمار نگریسته شود و مسأله‌ای عادی تلقی شود، هشدار داد.

این وزارت خانه تاکید کرد که با توجه بسیار عملیات‌های تخریب خانه‌ها و تاسیسات فلسطینیان را با کشورها و طرف‌های بین المللی از جمله دبیرکل سازمان ملل و ریاست شورای امنیت و دیوان کیفری بین المللی در میان می‌گذارد و از آنها خواسته است تا به مسئولیت‌های حقوقی و اخلاقی خود در قبال این جنایت‌های ادامه دار و بازخواست عاملانش عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين اسراييل تخریب خانه ها و تاسیسات وزارت خارجه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیئت علمی و اساتید پیشکسوت این دانشگاه، به‌مناسبت روز و هفته معلم، گفت: حمایت جوانان در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر مناطق جهان از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، یادآور رسالت معلمی و تفکر شهید مطهری در دفاع از حق، مظلومان و مستضعفان جهان است.

علی نظری در این آیین که روز دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری یادآور مسئولیت همه ما نسبت به آرمان‌ها و گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های مهم ما تعهد به آرمان فلسطین است که امروز جهانی شده است.

نظری اضافه کرد:‌ هر شخصی در هر جایگاهی در جامعه مشغول خدمت بوده اگر وظیفه‌اش را به درستی انجام بدهد نشان از تعهد او به مسئولیت‌پذیری است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری بخشی مهم از رسالت معلم و استاد است، اظهار کرد: توجه بیش از پیش به مفهوم استاد تراز انقلاب اسلامی، باعث تقویت پیشرفت‌های ایران اسلامی و اقتدار روزافزون آن می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان در بخش دیگری از گفته‌هایش، جایگاه و نقش استاد و معلم در تربیت نیروهای متعهد و متخصص انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

نظری تصریح کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای امامین انقلاب، به جایگاه استاد و معلم، توجه ویژه‌ای شده و این گویای رسالت مهم معلمان و استادان در تعالیم اسلامی است.

وی افزود: استاد و معلم برای دانشجو و دانش‌آموز الگو هستند؛ الگویی که باید جایگاه خویش را متناسب با استاد و معلم تراز انقلاب اسلامی، تقویت کنند.

رئیس دانشگاه لرستان از اعضای هیئت علمی خواست نقش و مشارکت خود را در ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع یا کاستن نظام مسائل جامعه، تقویت کنند.

وی در گفته‌هایش، فرا رسیدن روز و هفته معلم را به همه استادان و معلمان به‌ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، شادباش گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد