Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه شماره ۱۰۳ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد مبنی بر اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی در شهرستان‌های خاتم، تفت و مهریز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  اطلاعیه شماره ۱۰۳ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد مبنی بر اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی در شهرستان‌های خاتم، تفت و مهریز اعلام شد که متن آن به شرح زیر است:

با توجه به رشد موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در روزهای اخیر و افزایش نگرانی درخصوص پیک جدید کرونا در استان در صورت تداوم روند افزایشی فعلی و با توجه به اعلام وضعیت هشدار در همه شهرهای استان یزد و وضعیت نارنجی در شهرستان‌های خاتم، مهریز و تفت و شکنندگی وضع موجود در صورت عدم رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی و با عنایت به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های وضعیت ‌نارنجی در ‌سطح شهرستان‌های نارنجی استان شامل شهرستان های خاتم، ‌تفت و مهریز به صورت یکنواخت و یکسان از تاریخ شنبه چهاردهم فروردین ماه به مدت دو هفته به شرح زیر اعلام می شود:

١.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها

٢. تعطیلی کامل مشاغل گروه سه و چهار شامل تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، موزه ها، سینماها، مهدکودک‌ها، شهربازی ها، گیم نت ها و مراکز تفریحی آبی

٣. تعطیلی نمازهای جمعه و مساجد، نمازهای جما‌عات یومیه و مراسم آیینی مذهبی

۴. ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی

 ۵. تعطیلی کلیه اصناف بعد از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب

 ۶. ممنوعیت تردد از ساعت ۲۲ شب لغایت ۳ صبح

در پایان یادآور می شود در صورت تشدید شیوع بیماری کرونا و تغییر وضعیت، محدودیت های جدیدی اعمال خواهد شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا شبستان یزد محدودیت های وضعیت تفت و مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • گزارشگر ویژه سازمان ملل خواستار تحریم اسرائیل شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز