Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:02:32 GMT

سفر گروه جهادی شهید همدانی به شهر سی سخت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۸۲۰

سفر گروه جهادی شهید همدانی به شهر سی سخت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ظفر پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: گروه جهادی شهید همدانی با دایر کردن یک کلنیک سیار  در شهر سی سخت به مردم این شهر خدمات درمانی رایگان در حوزه های چشم پزشکی و دندان پزشکی ارائه می‌کند.

ظفر پریسایی سفر این گروه جهادی را سه روز اعلام کرد و افزود: در این گروه جهادی سه نفر دندانپزشک به مردم این شهر خدمات دندانپزشکی از قبیل کشیدن دندان، ترمیم، جرم گیری و آموزش بهداشت دهان ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسایی با بیان اینکه در این گروه جهادی چشم پزشک نیز مراجعه کنندگان را معاینه کرده و پس تست اولیه چشم پزشکی و گرفتن نمره چشم در صورت نیاز به عینک ساز معرفی می‌شوند بیان کرد: افرادی که نمره عینک آنان موجود باشد عینک دریافت کرده و افرادیکه نمره چشم آن‌ها موجود نباشه عینک از طریق پست برایشان ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه همه خدمات این کلیک سیار دندان پزشکی و چشم پزشکی رایگان است گفت: در روز اول نزدیک ۳۰۰ بیمار معاینه شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان ماموریت سه روزه این گروه جهادی حدود هزار نفر بیمار معاینه و خدمات درمانی دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی خدمات دندانپزشکی خدمات پزشکی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم

 شهید حجت الاسلام مهدی شاه ‏آبادی، روحانی مبارز و نماینده مردم تهران در دوره دوم مجلس شورای اسلامی سرانجام در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۶۳ هنگام بازدیداز جبهه‏‌های جنگ تحمیلی در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ متجاوزان بعثی به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس