Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: قرار است در قالب یک کمیته مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، فرآیند رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی هر چه جدی‌تر و سریع‌تر پیگیری شود.

به گزارش مشرق، علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین جزئیات از پیگیری‌های بین‌المللی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در مورد پرونده شهید سلیمانی، دادسرای بین‌المللی تهران مسئولیت پیگیری دارد، از ابتدا هم این مسیر را طی کرده و اکنون هم در مرحله تکمیل کیفرخواست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نامه باقری‌کنی به دبیر کل سازمان ملل

وی ادامه داد: روند دیگری را در همکاری با عراقی‌ها شروع کرده‌ایم چرا که عراقی‌ها به دلیل اینکه این جنایت در کشور آنها رخ داده و شهروندان آنها در این جنایت مورد هدف بوده و شهید شده‌اند، در این زمینه صلاحیت پیگیری دارند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: یک راه پیگیری دیگری هم وجود دارد که ایران و عراق باید با هم پیگیری کنند و در سفر آیت‌الله رئیسی به عراق هم به این موضوع توجه شد؛ آن هم همکاری مشترک دو کشور در قالب یک کمیته مشترک است.

باقری‌کنی بیان کرد: در این راستا کمیته مشترکی تشکیل شده و از طرف عراق، معاون دادستان کل و از طرف ایران، معاون دادستان تهران در این کمیته نماینده هستند.

وی گفت: قرار است در قالب یک کمیته مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، فرآیند رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی هر چه جدی‌تر و سریع‌تر پیگیری شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا علی باقری کنی ستاد حقوق بشر قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی عراق تهران جمهوری اسلامی ایران ایران شهید سلیمانی ایران و عراق کمیته مشترک ترور شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر ( شهید الداغی) در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به 2 راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

دفاع جوان کاشمری از 3 دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

به گزارش تسنیم، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت