Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که اختیار تغییر محل بازی‌ها به عهده کمیته اجرایی بود نه کمیته مسابقات. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیش از این اعلام کرده بود، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه غرب به صورت متمرکز برگزار می‌شود و بر این اساس پرسپولیس در هند، استقلال در عربستان، تراکتور در امارات و فولاد در صورت صعود به مرحله گروهی در عربستان بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روزنامه «اسپورت 360»؛ ورزشگاه‌های عربستان میزبان بازی‌های سه گروه A، C و D خواهند بود. یک منبع رسمی در AFC که نامش فاش نشده، به این روزنامه خبر داد که تیم‌های ایرانی در ریاض بازی خواهند کرد و اختیار تغییر مکان بازی‌ها برعهده کمیته اجرایی AFC بوده، نه کمیته مسابقات AFC.

انتخاب سرمربی جدید برای حریف عربستانی استقلال

مسابقات گروه A در ورزشگاه‌های ملک فهد و شاهزاده فیصل بن‌فهد برگزار می‌شود. بازی‌های گروه C که استقلال ایران هم در این گروه است در ورزشگاه ملک عبدالله انجام خواهد شد. بازی‌های گروه D هم که فولاد در صورت صعود در این گروه خواهد بود در ورزشگاه مرسول پارک و ورزشگاه کینگ فهد به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور تبریز فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس تراکتور تبریز فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام باشگاه استقلال به «استقلال خلیج فارس» خبر داد.   علی عسگری با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.   وی افزود: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختار‌های اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءلله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری