Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی آغاز شد.

به گزارش ایمنا، فواد کریمی در این باره گفت: در راستای ساماندهی بلوار نظام مهندسی در فاز نخست عملیات احداث ۴۵۰۰ متر مربع فضای سبز در حاشیه این بلوار آغاز شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: بلوار نظام مهندسی یکی از بلوارهای سطح شهر است که در سال ۹۴ به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته و در راستای ساماندهی بلوارهای سطح منطقه عملیات ساماندهی و احداث فضای سبز در بلوار ساحلی و بلوار انتظام انجام شد.

وی افزود: بلوار نظام مهندسی هم یکی دیگر از بلوارهای سطح منطقه است که عملیات ساماندهی آن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آغاز عملیات احداث ۴۵۰۰ مترمربع فضای سبز در بلوار نظام مهندسی سنندج خبر داد و گفت: طول این بلوار یک کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است.

وی تصریح کرد: در راستای احداث فضای سبز در بلوار نظام مهندسی تا کنون عملیاتی نظیر جدول گذاری، خاکریزی، نصب روشنایی، نصب ست بازی و عملیات هدایت آب‌های سطحی این بلوار انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج با بیان اینکه ساماندهی بلوار نظام مهندسی در چندین فاز اجرا خواهد شد، گفت: امیدواریم با احداث فضای سبز به ویژه در حاشیه بلوارها و توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نمائیم.

کد خبر 484444

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر سنندج شهرداری سنندج بوستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بلوار نظام مهندسی فضای سبز در بلوار احداث فضای سبز عملیات احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در راستای افزایش و توسعه فضای سبز از سال ۹۴، ۱۰۴ بوستان به سطح شهر اضافه شده است.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه سال ۹۴ مساحت فضای سبز شهر قم ۱۶ میلیون متر مربع بوده است، اظهار کرد: از سال ۹۴ توسعه فضای سبز یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری تبدیل شد و اکنون فضای سبز شهری و جنگلی در قم به ۲۷ میلیون متر مربع رسیده است.

وی افزود: سرانه فضای سبز در سال‌های گذشته به ازای هر شهروند ۱۲.۵ متر مربع بوده که در سال جاری این مقدار به ۲۱ متر مربع به ازای هر شهروند رسیده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه استفاده از پساب شهری با توجه به کمبود آب در شهر قم یکی از مباحث مهم مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به صورت جدی پیگیر استفاده از پساب است.

میرهادی با بیان اینکه توسعه فضای سبز با توجه به نیاز شهر قم در حال انجام است، اضافه کرد: در سال ۹۴، ۲۵۰ بوستان در شهر وجود داشت که در سال جاری به ۳۹۵ بوستان شهری افزایش یافته و این مقدار قابل توجهی است.

وی تاکید کرد: کمبود فضای سبز در مناطق شهری نیازمند اجرای برنامه‌های جدی است تا در این مناطق باغاتی تملک و تبدیل به فضای سبز شهری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از احداث ۱۰ بوستان بانوان و خانواده در سطح شهر خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌های شهری با برنامه‌های مدون در دستور کار مجموعه مدیریت شهری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست، و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته است.

میرهادی عنوان کرد: کمبود فضای سبز پیرامون حرم مطهر در هسته مرکزی شهر یکی از موضوعاتی است که چاره اندیشی شده تا با آزاد سازی و تملک مغازه‌ای قبرستان نو، فضای سبز مناسبی در پیرامون حرم مطهر ایجاد شود.

وی با اشاره به دست‌فروشان هسته مرکزی شهر اضافه کرد: برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است تا به زودی دست‌فروشان بلوار یادگار امام در منطقه دو و منطقه شش ساماندهی شوند.

کد خبر 748833

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده